Landschapjes

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dirk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2006 20:35
WoonplaatsCOLON Waalre

Beetje zitten spelen met PhotoStich....
Is het iets?

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=63886[/img]


[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=63885[/img]
EOS400D ; EF 28-135 IS USM; EF 70-300 IS USM; 50mm f1.8; EF 18-55 IS
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

2 leuke panorama's ! Vooral de 2de doet het goed. In beide foto's zit er zeker een diepte werking. Maar bij de eerste is de eerste laag wel heel groot ( die eerste bergen) De stenen linksonder geven iets extra's wat betreft de diepte. Maar ik vind de eerste niet zo sterk. Van deze vraag ik me af of ik deze aan de muur zou hangen....

De tweede vind ik als foto een stuk mooier. Hier is er een mooie voorgrond links onder. Vanaf rechtsonder heb je een mooie lijn lngs het water. Dit geeft veel extra diepte in je foto. De avond zon op de herfstbladeren doet het natuurlijk ook goed. Als ik bij deze dezelfde vraag zou stellen, dan denk ik dat ik deze wel aan de muur zou willen zien....
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

Ik ga voor de tweede.... mooie foto hoor... alleen wel een beetje jammer van die prullenbak en die stok, maar goed, je kan niet alles hebben. :) '
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

ben geen pano/man, maar de kleuren hier zijn erg mooi.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Dirk schreefCOLONBeetje zitten spelen met PhotoStich.... Is het iets?
Het is zeker iets.....twee mooie panorama's, en vooral de tweede. :P
Een mooie landschapsfoto met mooie herfstkleuren en goede dieptewerking.....knap gedaan.
En tja, wat betreft die prullenbak, da's jammer......maar is in PS nog wel weg te shoppen, denk ik. :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
supermm
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2005 18:34
WoonplaatsCOLON Drenthe
CONTACTCOLON

2e is mooi
Canon EOS 350D + Kitlens, Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM ø 72mm, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM en diverse Acc.

www.mmprod.nl
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

#1 is mooi!! mooie bijna symmeterische compo, zou ik graag wat groter zien. #2 doet mij minder, beetje een strandje bij een recreatieplas, wel mooie kleuren maar de voorgrond vind ik té abrupt afgesneden,
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
arsarlat
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2450
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2005 22:27

Twee heel verschillende gebieden, maar ik vind het beide mooie panorama's. Je gebruikt goed de kansen die de omgeving je biedt... bergen of strandjes aan recreatieplassen :lol: Ben het wel met Schoffie eens dat de voorgrond wat abrupt is afgesneden, een meer vloeiende lijn aan de onderzijde naar links in verbinding komende met het riet had wat mooier geweest. Groet.
We live together in a photograph of time.
----------------
[size=75]Canon: 40D & 50D / MP-E65mm /EF-S 17-55 f2.8 IS USM / 430EX - Sigma: 105mm Macro f2.8 / 70-200 f2.8 / EM-140DG - Tokina AT-X Pro 12-24 f4.0 - Tamron SP AF 200-500 f5.0-6.3[/size]
Gebruikers-avatar
gerben_cadee
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 575
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2006 12:32
CONTACTCOLON

beide zijn erg mooie pano's.. die zijn en blijven moeilijk om echt mooi te krijgen, dus hulde.. verder sluit ik me aan bij de rest: de 2e vind ik absoluut de mooiste van de 2 :)
Ofcourse my 40D is a point and shoot camera! If I don't point I get the strangest results, and if I don't shoot I don't get anything at all!
www.gerbencadee.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar