Natte kikkerbilletjes

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Vmotion
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1157
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2006 16:04
WoonplaatsCOLON Voor mijn achtertuin
CONTACTCOLON

Dit is weer eens wat anders van mij dan jullie gewend zijn. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden en anders hoor ik wel op en of aanmerkingen.

foto 1
Afbeelding

foto 2

Afbeelding

have fun

Greetz Willem
[color=blue]Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd[/color]
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Ik vind ze mooi. :P

De kikkers staan er goed scherp op met een prima compo, zijn mooi vanuit een laag standpunt genomen en de foto's komen rustig over, wat bij kikkers meestal niet meevalt.
Toch een klein maartje....jammer van het wazige blaadje op de voorgrond bij foto 2.

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

vooral nr 1 vind ik om in te bijten. Lekkere frisse kleuren en de kikker mooi in beeld.
Gebruikers-avatar
Vmotion
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1157
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2006 16:04
WoonplaatsCOLON Voor mijn achtertuin
CONTACTCOLON

'BartjeD bedankt voor je commentaar. En dan even over je maar, Ik heb dat eigenlijk een beetje expres gedaan om er diepte aan te geven,dat is dan blijkbaar niet goed uitgepakt.Volgende keer beter.

@ Kiran bedankt voor je reactie oip de foto's.

Mvg Vmotion
[color=blue]Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd[/color]
Drw
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2007 16:56
WoonplaatsCOLON Dronten

Ik ben nog niet zo ervaren in het fotograferen maar ik wil toch reageren. Ten eerste vind ik dat de kikkers er mooi op staan, maar is het niet zo dat als je bij de eerste foto een polarisatiefilter had toegepast je dan minder last heb van reflectie, met name op de kikker waardoor de kleur groen wat dieper was geworden. Je kan het natuurlijk ook bewust zo gemaakt hebben vind ik het ook knap. Bij lukt het nog niet zo om het van te voren bedenken hoe de foto er uit moet gaan zien en het uiteindelijk ook zo wordt zo als gedacht. Maar eerlijk gezegd ben ik behoorlijk jaloers op je foto's. Zal nog flink moeten gaan oefenen.

Wubbe
Gebruikers-avatar
gert-jan
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 665
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2007 03:19
WoonplaatsCOLON nunspeet
CONTACTCOLON

hoi,
mooie kikkers!
ik vind 1 mooier dan 2.
die vlezige stengel (lis?) geeft een mooie compositie.
ik heb de indruk dat nr. 2 niet helemaal recht staat, of is dat gezichtsbedrog?
groet, gert-jan.
canon eos 7d en 40d, 17-55mm 2.8 IS usm, 100-400 en 500 f/4 [color=#FF0000]L[/color] is, Sigma macro 50mm 2.8, Soligor tussenringen, extender ef 1.4x II, feisol statief ct3371 met manfrotto 393 schommelkop
http://www.natuurplaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Vmotion
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1157
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2006 16:04
WoonplaatsCOLON Voor mijn achtertuin
CONTACTCOLON

Drw allereerst bedankt voor je reactie op de foto's. Schamen moet je zeker niet doen bj beoordelijng van welke foto dan ook hoor. Je visie geven over hoe jij een foto ervaart kan niet anders beter zeggen dan je zelf. Wellicht kan jou visie op een foto beter zijn als die van een crack,niet dat ik mezelf zo zie, maar het zou een mogelijkheid kunnen zij dat jou zienswijzetoch de betere is.

Dus ik zou zeggen kijk veel,oefen veel en bovenal blijf vooral reageren op foto's ge[platst hier op het forum,ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat we allemaal beter willen worden. Dus als we veel commentaren geven op de foto's van anderen kunnen we uit eindelijk allen groeien en dat is ons aller streven.



@Gert+Jan ik heb er zelf ook naar gekeken en getwijfelt of de 2de wel geheel recht stond maar ik dacht later toch van wel,het is maar zelden dat ik chteraf een foto nog moet rechtzetten. Daarbij komt dat deze foto is genomen in de overgaan van droog naar naar en daar allerlei kleine poeltjes aanwezig waren waar door de indruk kan ontstaan alsof de foto scheef staat.Maar bedankt in elk geval voor je reactie.

Mvg Vmotion
[color=blue]Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd[/color]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar