Roofvogel

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

Geschoten met de Sigma en flink gecropt en verder nog vanalles gedaan.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... pic_id=978[/img]
anneke
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 194
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 07:51
WoonplaatsCOLON Drachten
CONTACTCOLON

Mooie foto, maar op de een of andere manier leidt dat prikkeldraad (?) op de achtergrond boven de vogel behoorlijk af. Misschien zou je de foto hier moeten 'afknippen'
RR de Jong

Ik vind zelf het prikkeldraad e.d. niet zo storend.

Het lijkt wel alsof er enorm veel ruis in je foto zit, of komt dit door het verkleinen ?

Verder vind ik je watermerk of je signering vreselijk om te zien.

[edit]niet het feit dat er een watermerk instaat, maar hoe deze eruit ziet.[/edit]

Groeten Robert
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

Het is idd. prikkeldraad en de ruis komt door de enorme crop van 3072 naar ongeveer 600 pixels dus tel uit je winst en die signature heb je idd gelijk aan staat nergens naar op deze foto :oops: :oops: :oops: zal ik bij de volgende maar ff anders doen :D
spider2004
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 08:54
WoonplaatsCOLON Schaijk
CONTACTCOLON

Leuke foto, maar id de ruis stoort wel een beetje.

Wat je nog zou kunnen doen is met breezebrower even een smartnoise reduction filer op high toepassen. Ik heb het even geprobeerd en het werkt echt goed. :lol:

Ik ga nu ook maaar eens proberen om mijn eigen crops waar ik hetzelfde probleem mee heb te verbeteren.

Oja nog een dank aan diegene die de tip over breezebrowser ergens op dit forum plaatste, super prog.
[size=75]Cannon EOS 20D - kitlens - 50 f/1.8 - 70-200 f/4L usm - extender 1.4 type II - 2 x 1gig cf Sandisk ultra III - Feisol carbon monopod -[/size]
Mijn website: [url=http://members.home.nl/j-gvk/]Joris-gvk-Fotografie[/url].
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar