[Workshop] Model-/studiofotografie

Door de crew van EOSDigitaal goedgekeurde (niet per sé georganiseerde) workshops, cursussen en informatiedagen.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Dit bericht is geplaatst met toestemming van de beheerders van EOSDigitaal.nl

Voor het volgen van een workshop model-/studiofotografie of minicursus reportageflitser bent u bij Ytos Digitale Fotografie aan het juiste adres. Yljas Roeper, van huis uit docent, biedt persoonlijke aandacht. In een ontspannen sfeer heeft u alle mogelijkheid om een antwoord te krijgen op al uw fotografiegerelateerde leervragen.

Workshop model-/studiofotografie
De workshop model-/studiofotografie duurt 3 uur en is met name bedoeld voor startende (model)fotografen, die de aankoop van een flitsset overwegen of er net een hebben aangeschaft en er meer uit willen halen. Het doel van de workshop is om te leren gaan met een set van max. 2 flitsers, verschillende lichtvormers en enkele accessoires zoals o.a. een reflectiescherm. Via de website is een brochure in te zien, waar alle relevante informatie met betrekking tot de inhoud van deze workshop in staat. Er wordt gewerkt in kleine groepen van rond de 4 personen.

Locatie
De workshop model-/studiofotografie wordt gegeven op verschillende locaties, voornamelijk in Noord-Holland rondom regio Kennemerland/Zaanstad. De daadwerkelijke locatie wordt vermeld bij de beschikbare data in de posts hieronder.

Kosten
De kosten van de workshop bedragen €75,= p.p. waarvan €10,= modelkosten*. Hierin zijn ook alle kosten voor koffie/thee/versnaperingen opgenomen.
* Je krijgt een factuur van Ytos Digitale Fotografie van €65,= voor deelname aan de workshop en dient op de dag van de workshop zelf €10,= contant aan het model te voldoen.

Data en vrije plaatsen
Op m'n website staat het volledige programma met data waarop deze workshop en andere workshops en minicursussen gegeven worden, inclusief het aantal vrije plaatsen. Nieuwe data en vrije plaatsen zal ik ook in dit topic vermelden.

Aanmelden
Aanmelden kan via mail (zie contactgegevens op m'n site). Er wordt dan een plek voor je gereserveerd en je ontvangt nadere informatie en een factuur. Zodra de factuur voldaan is, is je aanmelding definitief.

N.B. Het is ook mogelijk om je als groep van minimaal 3 personen aan te melden. De workshop kan dan in overleg op een nader te bepalen datum en tijd gehouden worden. Het is dan ook mogelijk om in overleg een andere locatie vast te leggen. Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op.

Algemene voorwaarden
Door je aan te melden voor een workshop verklaar je akkoord te gaan met de Algemene voorwaarden, zoals beschikbaar via m'n website.

Vragen?
Stel ze in dit topic, stuur een Persoonlijk bericht of neem contact op via m'n website.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
24 februari 2013 - 5 van 5 plaatsen vrij - locatie Wormer
24 maart 2013 - 5 van 5 plaatsen vrij - locatie Wormer

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Goed nieuws: per 1 mei 2013 heb ik een eigen studio in Amsterdam Bos en Lommer. Op zondag vrij parkeren. Er zullen dus weer op regelmatiger basis workshops georganiseerd gaan worden.

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
Zondag 29 september 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam
Zondag 27 oktober 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam
Zondag 24 november 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam
Zondag 22 december 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
Zondag 6 oktober 2013 - 2 van 5 vrije plaatsen - Heemskerk i.s.m. Fotostudio Manja
Vrijdag 18 oktober 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Heemskerk i.s.m. Fotostudio Manja
Zondag 20 oktober 2013 - 2 van 5 vrije plaatsen - Heemskerk i.s.m. Fotostudio Manja
Zondag 27 oktober 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam
Zondag 24 november 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam
Zondag 22 december 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.

Actie - Actie - Actie

Voormalig cursisten, die in de periode vanaf 2010 tot heden een cursus bij me hebben gevolgd, hebben inmiddels een leuk cadeautje in hun mailbox gevonden: een waardebon ter waarde van vijftien(!) Euro. Ik geef deze bonnen weg als dank voor het in mij gestelde vertrouwen. De bon kan ingewisseld worden voor een workshop of minicursus.

Heb je in bovengenoemde periode een workshop of cursus bij me gevolgd en de bon onverhoopt niet gekregen, terwijl je er wel recht op denkt te hebben, neem dan contact met me op.

Ook voor toekomstige cursisten ligt deze bon klaar. Elke nieuwe cursist die in 2013 of 2014 een workshop of cursus bij me volgt, krijgt aan het eind van deze cursus de bon via e-mail toegestuurd. Voor meer informatie kun je contact met me opnemen via mail of pb.

De bonnen die tot nu toe zijn uitgegeven zijn geldig tot en met 31 december 2014, niet in combinatie met andere aanbiedingen en gepersonaliseerd door middel van het factuurnummer rechts onderin. De bon kan alleen ingewisseld worden voor workshop die door Ytos Digitale Fotografie zelf georganiseerd worden. Workshops die ik geef, maar die door derden georganiseerd worden, zijn van de actie uitgesloten.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
Zondag 6 oktober 2013 - 1 van 5 vrije plaatsen - Heemskerk i.s.m. Fotostudio Manja
Vrijdag 18 oktober 2013 - geen vrije plaatsen - Heemskerk i.s.m. Fotostudio Manja
Zondag 20 oktober 2013 - 1 van 5 vrije plaatsen - Heemskerk i.s.m. Fotostudio Manja
Zondag 27 oktober 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam
Zondag 24 november 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam
Zondag 22 december 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Amsterdam

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.

N.B. Vergeten te vermelden in m'n vorige post, maar er worden géén modelkosten meer berekend. De totale kosten van de workshop inclusief koffie/thee, versnaperingen en een heleboel gezelligheid zijn slechts €65,=!
[/quote]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar