Workshop IJsland: Winter Wonderland 2014 (max. 6 deelnemers)

Door de crew van EOSDigitaal goedgekeurde (niet per sé georganiseerde) workshops, cursussen en informatiedagen.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
AnnevanHouwelingen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2012 19:34
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug
CONTACTCOLON

deze workshop is geplaatst na overleg en met toestemming van EOSdigitaal

11-daagse intensieve workshop/fotoreis met kans op noorderlicht
za 22 februari t/m di 4 maart 2014 | 4 tot 6 deelnemers | vanaf €2750


Afbeelding

Zoek je een workshop natuurfotografie voor ambitieuze fotografen? Wil je mooie foto’s maken in een spectaculaire omgeving? Ga dan met me mee naar IJsland deze winter en ervaar de geweldige natuur in de mooiste tijd van het jaar. Je zult intensief bezig zijn met fotografie en je gaat terug naar huis met bijzondere foto’s en als een betere fotograaf.

Afbeelding Afbeelding

Ga je mee op fotoreis naar IJsland, dan:

• Ben je op het juiste moment, bij het juiste licht, op fotogenieke plekken
• Kom je op bekende én onbekende plaatsen, zoals het weinig bezochte Snaefellsnes: “IJsland in het klein”
• Slaap je vlakbij fotografische hoogtepunten, wat de kansen op goed weer en mooie foto’s vergroot
• Heb je uitgebreid de tijd om te fotograferen, te experimenteren en te leren van elkaar
• Krijg je theorie- en praktijkworkshops, praktijkopdrachten en individuele begeleiding

We reizen met een kleine groep van maximaal 6 deelnemers, waardoor je veel tijd en aandacht krijgt (een grotere groep drukt de prijs wel, maar dan kan ik onvoldoende individuele aandacht geven: dit is een workshopreis!). De reistijd is gekozen met het oog op het noorderlicht: hoe donkerder de nacht, hoe beter je het kunt zien. We slapen vlakbij de fotografische hoogtepunten om zoveel mogelijk te profiteren van het mooie licht. IJsland in de winter is een geweldige ervaring.

Afbeelding Afbeelding


Onderweg door IJsland geef ik korte workshops in het veld en bespreken we elkaars foto’s om ervan te leren. Omdat je op IJsland zo veel mogelijk aan het fotograferen wilt zijn, geef ik twee uitgebreide workshops in Nederland. Voorafgaand aan de reis krijg je een theorieworkshop en na thuiskomst volgt een praktijkworkshop nabewerking, zodat je het beste kunt halen uit je zelfgemaakte beelden.

Meer weten of de reis boeken? Ga naar http://www.vistography.nl/fotoreis-ijsland-winter-2014/

Hier een reisimpressie van vorig jaar:

https:/youtube.com/watch?v=6NH7DxCRmGU
Laatst gewijzigd door 3 op AnnevanHouwelingen, in totaal 22 keer gewijzigd.
AnnevanHouwelingen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2012 19:34
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug
CONTACTCOLON

Beste geïnteresseerden

Er is nog plaats op deze reis, maar vanwege de vluchtreservering is het verstanding om nog vóór 1 Maart mij te laten weten dat je interesse hebt.

Groeten,

Anne
AnnevanHouwelingen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2012 19:34
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug
CONTACTCOLON

Bedankt voor alle aandacht!
Je kunt je niet meer inschrijving voor deze reis.
Volgend jaar een nieuwe mogelijkheid. Maar dan in de winter. Preview hier: http://www.youtube.com/watch?v=6NH7DxCRmGU
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Wooow wat een film. Bedankt voor het delen, ik heb ervan genoten!
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
AnnevanHouwelingen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2012 19:34
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug
CONTACTCOLON

Geupdate met nieuwe reisdatum, voor februari 2014.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar