Jullie kritische blik gevraagd......

Een kleine selectie van de opvallendste foto's van de maand

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators, Invited users

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Plaats reactie
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Berichten: 4021
Lid geworden op: 14 mei 2011 20:12
Locatie: Hengelo (O)
Contacteer:

Beste leden van EOS-digitaal,

Aangezien het Expo-team de laatste maanden zelf foto's heeft genomineerd, willen we nogmaals onder de aandacht brengen dat wij jullie er graag ook in willen betrekken, dus daarom nodigen we een ieder uit om foto's te nomineren voor "De foto van de maand".

Op deze manier kunnen jullie foto's onder aandacht brengen van de Expo. Het zou mooi zijn als je er kort bij schrijft wat maakt dat je deze foto voordraagt.

Aan het eind van de maand beslist de expo welke foto's wel en niet worden genomineerd.
We willen proberen op alle voordrachten een commentaar te geven, zodat jullie zien op grond waarvan we wel en niet nomineren. Dit is nadrukkelijk niet bedoeld als objectief oordeel; we hopen zo bij te dragen aan het kritisch, onderzoekend en stimulerend spreken over foto's.

Een paar richtlijnen:
* Stuur je nominatie(link met de foto) + evt. onderbouwing naar mij via PB.
* Draag niet je eigen foto's voor.
* Let er op dat de foto geplaatst is in de desbetreffende maand!
* Daag jezelf uit iets te zeggen over waarom je voordraagt; wat maakt de foto voor jou mooi?

Bij voorbaat willen we iedereen alvast bedanken voor de kritische blik en eventuele voordrachten voor de foto van de maand.


Mvgr. De Expo-commissie
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikersavatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
Berichten: 3544
Lid geworden op: 04 jun 2011 22:20
Contacteer:

geplaatst in december?
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Berichten: 4021
Lid geworden op: 14 mei 2011 20:12
Locatie: Hengelo (O)
Contacteer:

Thnx, heb hem inmiddels gevonden en veranderd. Dacht dat ik ze allemaal al verwijderd had. :mrgreen:

Bij deze kunnen er foto's aangedragen worden voor de maand "Augustus 2016"
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Plaats reactie

Terug naar “Foto van de maand”