Fashion girl

De beste en mooiste foto's in de categorie 'Mensen'

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators, Invited users

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Afbeelding
fistkikker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 504
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:03
WoonplaatsCOLON almere

leuke foto, leuk model. :)

hij verliest (op mijn monitor) wat detail in het zwart, waardoor bijvoorbeeld haar jasje aan het shirt 'vastzit', maar da's alles.
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

Leuke plaat.

Mooi model en fraai neergezet.

Gr
Jack
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Het is een mooie nette plaat, maar om de expositieruimte toch een beetje exclusief te houden had ik hem hier niet geplaatst. Anders gaat de opzet hiervan een beetje verloren
(hoop niet dat je dit verkeerd opvat, want het is verder gewoon een goede foto en slechts mijn bescheiden mening)

Blijf het overigens "belangrijk" vinden, dat er bij de expositieruimte wat meer info over het hoe en waarom staat dan gebruikelijk.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

geen probleem PP

ik had er niet bij stil gestaan dat je een uitleg moest geven :wink:
Ik veronderstel dat je bedoelt dat er heel speciale ontwerpen in de expo ruimte moeten staan? Dus niet alleen technisch in orde maar ook nog iets dat je anders niet snel tegen komt?

Daar kan ik inkomen en zal er ook rekening mee houden. Ik heb daar geen probleem mee.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Voor de goede orde Steven, dat was mijn mening slechts. De commissie beoordeelt de foto's tenslotte, dus als ze daar doorheen komen is het okee.
Ik zie de exporuimte een beetje als een virtuele tentoonstelling, en dat zijn vaak toch de beste foto's van de exposant van het moment zullen we maar zeggen (of bv een bepaals thema) Maar genoeg gezeken.
Ga vooral door met het maken van je hele mooie foto's
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
djorda 4
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 485
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2005 19:46
CONTACTCOLON

Mooie foto,
Het is toch zo dat de foto moet worden goedkeurd door de het expoteam,dat is dus ook gebeurt want hij is geplaatst.Het is dus aan het team om de lat zeer hoog te leggen.

Edit:bovenstaande heeft hetzelfde al geschreven zag ik.
Gebruikers-avatar
sdirkx
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 624
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2007 13:25
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik zie ook niet helemaal het expositie-gehalte. Als er slechts 1 foto wordt geplaatst, dan zou dat toch een hele mooie/bijzondere moeten zijn. Hij is technisch prima en qua houdig e.d. ook OK, maar daar blijft het wat mij betreft wel 'n beetje bij. Maar dat is niet meer dan mijn mening natuurlijk. ;)
[size=75]Canon 30D | 40D | 17-55 f/2.8 IS USM | 70-200 f/4 L IS USM + extender 1.4x | 430 EX | Nikon SB-26 (x4) + SB-25 | Lowepro Fastpack 350... | thuisstudio etc... [/size]
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Toendertijd is hij door de expo-commissie goedgekeurd, dus dan weten jullie bij deze dat deze de lat heeft gehaald :wink:

Mag ik iedereen dan ook gelijk aanmoedigen om jullie werk in te sturen wanneer jullie denken dat het de lat kan halen 8)

En laten we het verder hier hebben over de foto zelf..
Gebruikers-avatar
koot
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2011 07:44

Een hele fraaie foto, vooral in huidtint knap gedaan, goed uitgelicht en goeie witte achtergr.!! , iets wat ik nog steeds niet bereik.
Sucses
"een goeie foto, voel ik in m'n buik.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar