Winter in de Alblasserwaard

De beste en mooiste foto's in de categorie 'Natuur'

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators, Invited users

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Dat heb ik zojuist even gedaan en wat een mooie foto's ook daar. Dat Nederland zo mooi is trouwens.... :wink:

Ook de foto's gemaakt in het buitenland (en het geluk is wanneer je in Nederland woont: dan heb je ook heel veel buitenland), zijn het aanzien meer dan waard. Absoluut een aanrader om je website te bekijken. Ik typ verder niks meer anders begint het op reclame te lijken haha

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
vanDaal
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2005 22:47
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Haha, thanks :D

Ik probeer wel met enige regelmaat nieuwe functionaliteit aan mijn site toe te voegen. In 2008 bijvoorbeeld het koppelen van GPS-coordinaten aan foto's en het tagging systeem.
[url=http://www.jeroenvandaal.nl][img]http://www.vandaal.com/temp/dpz/003.jpg[/img][/url]
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

:shock: Sowee! Dat zijn echt mooie platen! Voor mij doen 4,6,8 het wel helemaal :P

Je zegt, amper bewerkt, kwestie van juiste instellingen, lens en filter. Mogen we die geheimen van je te weten komen?
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Gebruikers-avatar
sneeuwkoningin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2008 11:22
WoonplaatsCOLON verhuisd van Limburg naar Gelderland

Wow wat een mooie foto's. Bijna allemaal zijn het net schilderijen.
Vroeger zag je veel van dat soort plaatjes aan de muur hangen bij de mensen thuis.
Geweldige mooie serie.
Haal overal het mooiste uit

Canon 400 D - Canon EFS 18-55 3.5-5.6 II - Canon EFS 18-200 3.5-5.6 IS - Canon EF S 60mm Macro -Canon EFS 10-22mm - Canon speedlite 42 EX - Canon Powershot A710 IS
Gebruikers-avatar
DPG
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2009 19:09
WoonplaatsCOLON Veenendaal

Tja wat voor een comentaar kan ik hier nou op geven.GEEN dus, behalve dat ik jaloers ben op de mooie foto's. Dit wil ik ook leren.
Echt een genot om naar te kijken.
EOS 40D # canon EF-S 17- 85IS USM # canon EF 100-400 [color=red]L[/color] IS USM # soligor tussenringen # sigma 105mm F2.8 EX DG macro # statief en rugzak
Klaas minder vaak
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2012 23:46

stuk voor stuk schilderijtjes, erg mooi hoor
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar