Een echt sprookjesbos?

De beste en mooiste foto's in de categorie 'Natuur'

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators, Invited users

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Vlaanderen schreefCOLONZucht...... Wat een heerlijke kleuren en wat een geweldige foto,s.
Ik zie je zo door het sprookjesbos dartelen Geert, ondertussen vrolijk links en rechts knippend :wink:

Groet,

Richard
Kweetniezeker, maar dartelen en de herinnering aan zijn postuur, gaan in mijn gedachten niet echt samen. Tenzij dat ik Geert nu verwissel met iemand anders ;) ... Maar je foto's en je verhaal zijn werkelijk GAAFFFFFFFFFFFFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Eric, Mathijs en Gerard uiteraard bedankt voor de complimenten.

En je verwisseld mij niet met iemand anders denk ik Gerard, al ben ik best prettig gestoord aangelegd en kan dat best verrassend uitpakken ;)
Gebruikers-avatar
Ramon1986
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 01 Sep 2011 10:03
WoonplaatsCOLON Zwolle

Erg leuke foto's netjes gedaan Geert!
Canon 7D | Canon EFs 18-55 mm
Gebruikers-avatar
GVeer
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2012 15:11
WoonplaatsCOLON Ede
CONTACTCOLON

Jaaah dat is het helemaal. Ik ben graag bereid deze reis naar Halle te ondernemen. Wat is de beste tijd?
Het pad van een echte natuurfotograaf is niet zonder gevaren. Maar niets houdt ons tegen om dat ene mooie plaatje te maken. Gevaar, koude, hitte, insecten, stof, uren lopen, wachten, regen, sneeuw. Alles hebben we ervoor over.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Bedankt weer voor de complimenten. Voor de bloei van de hyacinten kun je het beste eind april gaan, maar houd vooral de volgende site goed in de gaten want het kan per jaar weleens verschillen: http://www.hyacint.info/node/331" onclick="window.open(this.href);return false; .
Gebruikers-avatar
Marin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2012 00:02

Prachtige serie! Die tweede is erg bijzonder, hoe heb je dat gedaan?
Professioneel bruidsfotografe, maar ook fervent reis-, architectuur- en food fotografe :)
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

Marin schreefCOLONPrachtige serie! Die tweede is erg bijzonder, hoe heb je dat gedaan?
geert h schreefCOLONFoto 2 zijn eigenlijk 2 foto's. Ik heb eerste een scherpe foto gemaakt en toen bewogen zoals ik een tijd geleden ook hier heb gedaan: klik. Uiteraard heb ik voor de zekerheid meerdere foto's genomen, omdat dit uit de hand moet en de foto's goed over elkaar moeten passen.
stond op pagina 1 :D
gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Bedankt voor de complimenten. Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn dan leg ik het uiteraard graag uit.
Gebruikers-avatar
Marin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2012 00:02

Ah sorry, ik las weer eens met mijn neus! Bijzonder gedaan!
Professioneel bruidsfotografe, maar ook fervent reis-, architectuur- en food fotografe :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar