Gothminister @ W2

De beste en mooiste foto's in de categorie 'Overig'

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators, Invited users

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Als je A zegt, moet je ook B zeggen. Het voorprogramma was Deadcell, waarvan de serie foto's in het andere topic terug te vinden is;
(http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=49589. De hoofdact was Gothminister: gothic electronic metal, of hoe je het beestje ook wilt noemen. Een aantal foto's



1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding


Ikzelf ben erg tevreden over het resultaat. Voor de geïnteresseerden: de rest is te vinden via de link achter de foto's.
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Erg gave reeks is dit geworden.

Die staf met de doodskop, komt me ook erg bekend voor.

Zo te zien was het ,zoals gewoonlijk bij metal concerten, een donker en dampende zaal. Die sfeer zie je terug in de foto's. Dat heb je dus netjes gedaan om die sfeer vast te leggen.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

technisch een geweldig goed uitgevoerde serie, mooi de sfeer erin gehouden.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Drop #6 (te donker in het publiek) en je hebt een nette serie
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Mooie serie over het algemeen, variërend van gewoon goed tot uitstekend.

1] Schitterend portret.
2] Mooie compilatie, zeker onthouden.
3] Een vierkante uitsnede overwogen? Zou hier misschien niet misstaan.
4] Was het mogelijk de spot achter het hoofd te krijgen?
5] De ogen een keer niet scherp, dat vind ik hier goed bijdrage aan de sfeer in de foto.
6] Misschien een panorama van maken? Het mengpaneel aan de onderkant vind ik storend, maar de kijk op het podium zeker niet verkeerd.
7] Beetje druk vergeleken met de rest, maar niets mis mee.
8] Kijkt heerlijk weg zo.
9] Jammer dat het puntje van de gitaar er niet helemaal op staat, maar de blik in zijn ogen maakt veel goed.

Begrijp me echter niet verkeerd, de serie mag er zeker wezen. Een update zou ik ook zeker niet verkeerd vinden, ik zag op je Flickr-site dat je nog genoeg materiaal hebt.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Het meeste is wel gezegd, maar ik wil wel even kwijt dat foto 1 een heul erg gaaf portret is.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

:D Ik vind het juist wel weer gaaf dat het mengpaneel zo aanwezig is in die foto. Misschien omdat ik zelf veel tijd achter zo'n ding heb doorgebracht?
Mooie kleurrijke serie zeg, missende puntjes van gitaren storen mij helemaal niet. Een leuk detail vind ik het omkijkende meisje in de linkerfoto van de collage #2. Ze ziet er ook veel te lief uit om naar zo'n band te gaan kijken :D
Het tegenlicht van 4 vind ik een topper.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Dank jullie wel voor de aardige reacties: dat doet een mens goed :)

@Funnie: doodskoppen zijn toch gemeengoed in veel van dit genre? Of ken je Gothminister?

@dejong1racing: onmogelijk. Deze foto is weer eens wat anders. Te donker? Ja, maar de zaal was ook donker. Bovendien is het of de zaal goed verlicht, of het podium niet. De keuze is niet moeilijk. Maar kijk gerust naar de andere foto's van dit concert. Het houdt hier niet op, hoor. :)

@geert h: Gewoon goed is goed genoeg, schitterend egostrelend. ;)
Vierkante uitsnedes zijn niet mijn favoriet,maar het zou inderdaad passen.
Bij vier had ik ook een opname met een spot achter het hoofd. Die heb ik weggegooid omdat deze sterker was. Het gaf meer dynamiek aan de foto.
Bij het podiumschot zonder mengpaneel haal ik het beoogde doel niet: een podiumshot mèt mengpaneel. Wees gerust, er is er ook een zonder, alleen niet van deze afstand.
Dat puntje van de gitaar... tja, je kunt overal op proberen te letten. Ik denk dat in dit geval het niet storend is omdat de blik van de gitarist de aandacht opeist.
Ach... een update. Kom gewoon even kijken op de site. Ik denk dat dit voldoende is voor een forum. Meer is dan een herhaling.

@MartinPhili: zo zie je, mengpaneel of niet, het is een kwestie van smaak. Als iedereen alles hetzelfde vond, was de wereld maar saai. :)
Dat meisje van de collage is inderdaad een superleuk detail. Het geeft het publiek een gezicht, letterlijk. Wees voorzichtig, zelfs lieve poesjes hebben klauwen.


Nogmaals dank jullie wel voor de fijne reacties.
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Ik was de serie al kwijt, hebben ze hem snel verplaatst. Uiteraard had ik ook al op de site gekeken, dat was zeker de moeite waard.
Expositie-Commissie
EOS Expo Team
EOS Expo Team
BerichtenCOLON 645
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2007 18:30
WoonplaatsCOLON EOSDigitaal
CONTACTCOLON

De expo commissie was van zeer gecharmeerd van deze serie en unaniem van mening dat een plekje in de expo op zijn plaats was. Dat was dus snel geregeld :wink: . Vooral foto #4 was favoriet, wat een machtige sfeertekening, mooi licht, geen afleiding... super!
De Expositieruimte, je mooiste foto's in een hoekje
Gebruikers-avatar
Patrick_S
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 882
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 11:42
CONTACTCOLON

Foto #6 vind ik persoonlijk de minst sterke van de serie, voornamelijk doordat er erg veel donker aanwezig is.

Foto #5 heb ik wat langer moeten bekijken, omdat hier eens van het standaard 'de ogen moeten scherp zijn' is afgeweken. In het begin wat moeite, maar hoe langer ik keek, hoe sterker ik 'm vond worden.

Onder de streep: gewoon een vette serie die terecht hier is geplaatst!

Patrick
www.rockportaal.nl ~ www.grauekompanie.nl
Gebruikers-avatar
Voske
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 235
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2006 19:34
WoonplaatsCOLON omgeving rotterdam

Wow ....
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

En zo krijgt een vrij oud topic nieuw leven in geblazen. Voske heeft best gegraven ;-)...

Is Nando inmiddels al niet enorm gegroeid in fotografie in deze richting? Dit is wel een mooie serie, daar niet van!

Ik zag btw ineens de reactie van een fotografiemaatje in dit topic...dus dacht..hey...die's al lang niet meer actief op het forum.....en daardoor ontdekte ik dat het hier om een wat ouder topic gaat!

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar