Tevoettocht 's-Hertogenbosch

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Anoniem 3

woody111 schreefCOLONIk kom sowieso met de trein, moet nog even uitvissen waar het station zit t.o.v het metingpoint.
Als het meetingpoint bekent is dan kan ik ook mijn plan maken.
No point, ik kom je op het station ophalen.
gabriël
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Top geregeld, waarvoor alvast mijn dank
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Anoniem 3

Even een update vwb het vervoer en parkeren.
Ik neem aan dat iedereen met eigen vervoer komt, behalve John, die ik vanaf het station vv van vervoer voorzie.

Als we ons rond 11.00 verzamelen aan de rand van het 'Vonk en Vlam-terrein' (See Google) waar je je auto kunt parkeren, betalen gaat pas in na 14.00 uur, dan gaan we eerst een koffie met Bossche Bol aan de Parade nuttigen.
Daarna een wandeling door de stad naar het lunchcafé, weer een wandeling en tot slot een bezoek aan onze ouwe Sint Jan.
Ach, we zien wel. Het mag ook andersom.
Ik kan me een voorstelling maken van hoe we elkaar herkennen....

Ik wacht nog op een reactie van Jeroen...
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Hoi Gabriel,
Ik heb gelijk even gekeken voor de tijden van de trein,
Ik kan volgens de NS om half elf aankomen,
mocht ik de overstap in Breda missen, waar ik niet van uit ga, dan word het 10.40 uur.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

+51° 41' 6.37", +5° 18' 43.88"
Vonk en vlam
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

Ik kom met lijn 158 dus als het moet kan ik ook nog mensen begeleiden vanaf CS naar de parade of richting bastion baselaars.
Anoniem 3

woody111 schreefCOLONHoi Gabriel,
Ik heb gelijk even gekeken voor de tijden van de trein,
Ik kan volgens de NS om half elf aankomen,
mocht ik de overstap in Breda missen, waar ik niet van uit ga, dan word het 10.40 uur.
Ik wacht wel.
Als jij het station DB uitkomt zijn rechts de bushaltes. Daarachter (links) sta ik met de muisgrijze Volvo V70.
Anoniem 3

Aerowswift schreefCOLONIk kom met lijn 158 dus als het moet kan ik ook nog mensen begeleiden vanaf CS naar de parade of richting bastion baselaars.
Je mag ook bij mij instappen.... geef even door hoe laat de bus Arrivaert.
Zie vorige bericht.
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

Nee ik kan ook op de pettelaarstraat uitstappen vanaf daar is het nog 200 mtr lopen.
Anoniem 3

Beste mensen,

Misschien had je het al meegekregen via het irritatietopic waarvan hieronder een quote:

Zo, daar lag opa dan.
Pal voor het winkelcentrum, uitgegleden over een bevroren plasje.
Ik voelde meteen dat het mijn één van mijn kunstknieën niet goed zat.
Als ik laagbijdegrondse werkzaamheden moet uitvoeren heb ik een eigen techniek ontwikkeld om weer overeind te komen. Maar deze keer lukte dat niet. Geen enkele kracht meer in mijn rechterknie.
Maar, zoals ik ook anderen zou helpen, was er een jongeman die me te hulp schoot, me overeind hielp en me ondersteunde tijdens de tocht naar mijn auto.
Ik zit nu thuis te verrekken van de pijn en weet niet of zondag de wandeling door Den Bosch door kan gaan.
Daar baal ik nog het meest van.

Maar het is voor mij onmogelijk om zondag a.s. een tevoettocht door Den Bosch te begeleiden.
Ik stel daarom voor om een tocht in april/mei te organiseren. Dan kunnen jullie, als kers op de heerlijke maaltijd, op mijn kosten ook een ondergronds tochtje over de Binnendieze maken.

Het spijt me verschrikkelijk als ik jullie weekendplanning in de war gegooid heb, maar het is even niet anders.

Groet,
Gabriël
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

Gabriël, jammer maar helaas voor ons dan, je moet geen spijt hebben hoor. Je gezondheid gaat voor. veel belangrijker is het dat je snel opknapt !!
Dank je wel dat je de organisatie op je genomen hebt en ik maak heel graag gebruik van je aanbod in april/mei. lijkt me erg leuk en die boottocht op de Dieze schijnt erg mooi te zijn. En zo zie je maar, elk nadeel hep z'n voordeel :mrgreen:
beterschap gewenst van ons.
gr.
Roland en Monica
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Allereerst beterschap Gabriel, erg balen. Voor jou dan bedoel ik, de stad blijft nog wel even bestaan.
Uiteraard ga ik ook later weer graag mee.
Wat betreft je aanbod van het ondergrondse reisje, top, wil ik wel eens meemaken maar, wat de kosten betreft, die kunnen we zelf ook wel ophoesten denk ik.
Als je voor een man of 10 gaat betalen loopt dat aardig in de papieren en dat vind ik onzin, je kan het tenslotte maar 1 keer uitgeven.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

Ow beterschap Gabriël, dat is wel minder.
Net even het topic doorgelezen en hopelijk is het idd alleen maar spierpijn.
De tocht door Den Bosch doen we zeker nog wel een keer en de binnen dieze vaartocht doen we op eigen kosten zoals Woody al zei.
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Beterschap Gabriël, Hoop dat het snel weer beter gaat.
Als de volgende tocht in april/mei georganiseerd wordt, zou ik graag mee willen als er nog plaats is. Als Bosschenaar is het misschien wel leuk om plekjes te zien die ik nog niet ken.


Groet Leo
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Hoi Gabriel,

Na druk ge-PB't te hebben toch de juiste beslissing: gezondheid gaat voor plezier.
En een rondje Bos van de Hertog moet samen met jou. Die paar maandjes wachten maken niets uit.
Op een zonnige mei-dag is onze stad ook een pracht belevenis. Zeker van onderaf gezien :-)

Neem vooral rust en snel beterschap gewenst.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Btw, ik heb je een PB gestuurd Gabriel, wat betreft de rail.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

He Gabriel, slecht nieuws. Spoedige beterschap, en dat rondje, dat komt wel

peter
adderoos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2012 20:33

Hoi Gabriel,

Wat een vervelend nieuws zeg, daar zit je ongetwijfeld niet op te wachten.
Geen probleem dat we zondag de wandeling niet gaan maken, over een paar maanden is de stad ongetwijfeld beter begaanbaar.
Heel veel beterschap en we wachten rustig af.

Groetjes, Ad
Anoniem 3

Ik hoop dat ik iedereen heb kunnen bereiken.
Via dit topic en via email.
Dank voor alle goede wensen.
De huisarts dacht dat het een (o)verrekte buitenband was. :wink: :lol:
Verrekt in ieder geval, in beide betekenissen van het woord. Binnenbanden (kruisbanden) zitten niet meer in kunstknieën... :( Kunnen dus ook niet meer lek raken... :mrgreen:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar