Inschrijven Sensorcleaningdagen bij TechRepair + Update (2x)

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Wie gaat wanneer?

Peiling eindigt op 10 Apr 2013 21:38

16 april (dinsdag)
7
24%
17 april (woensdag)
8
28%
18 april (donderdag)
5
17%
23 april (dinsdag)
5
17%
24 april (woensdag)
4
14%
 
Aantal stemmenCOLON 29
Anoniem 3

Dank je Jeroen.
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

Dankjewel Jeroen!
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Wat stom :roll:
Helemaal niet meer aan gedacht. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Afbeelding

domdomdomdomdomdom :twisted:
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 3

Gelukkig zonder geluid.... :mrgreen: :lol: :wink:
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

thanks Jeroen.. :D
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 4

Wat een geweldige dag bij TechRepair. Ik ben met niet al te hoge verwachtingen gegaan, maar teruggekeerd met een heel goed gevoel. Fijne ontvangst, goede verzorging en een heel leuk afscheid mede door de tas met interessante inhoud.
Daar bovenop werden we heel goed geïnformeerd over de kennis en kunde van TechRepair en hun wijze van werken.
Ik weet nu dat ik met een gerust hart mijn apparatuur daarheen durf te brengen/sturen.
TechRepair, hartelijk dank voor dit mooie kijkje in jullie keuken.
Het gezelschap was klein, maar select. Mede daardoor hebben we alle aandacht gekregen voor onze vragen en apparatuur.
Jeroen heeft nog wel geprobeerd om ze tot het uiterste uit te testen met een Nikon die hij eerst heeft volgegoten met stof, zand en herfstbladeren. Voor hij op pad ging even leeg geschud en hem daarna met een stalen gezicht op tafel gelegd tussen de Canons.
De jongens van TechRepair werden er niet warm of koud van. De Nikon ging schoon terug.
Naast al het serieuze werk weer even lekker bij gekletst met de medeforummers, waardoor het een extra leuke dag werd. Van mij mogen er meer van dit soort excursies komen.
Gabriël, bedankt voor de organisatie, je mag van mij op herhaling.
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

@mozes: daar hebben ze nu een agenda voor, vaak krijg je hem elektronisch ook, in je gsm :-D.
Één van de weinige keren dat ik ook op de foto staat, en dan ook nog eens op het net, thx Jeroen
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Anoniem 3

Ik heb vandaag het volgende mailtje naar TechRepair geschreven:

Dag Derek,

Namens alle deelnemers (zie: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 2&start=80" onclick="window.open(this.href);return false; ) , hartelijk dank voor de geweldige ontvangst, uitleg, sensorcleaning en camera-afregeling bij TechRepair.
Het was een zeer geslaagde kennismaking met jullie bedrijf.
Prachtig dat je zoveel aan PR doet.
Groet,
Gabriël

en deze kreeg ik retour:

Beste Gabriel,

Dank je wel voor jouw bericht in deze, het doet ons goed dat de reacties positief zijn, zo hebben wij ook deze dag zelf ervaren. Het was een leuke dag.

Wie weet tot een volgende editie. Dat zou natuurlijk leuk zijn om er een vervolg aan te geven. Misschien zelfs korting op reparatie bij gebruiken van EOS digitaal forum ?

Groet, Derek.


Waarvan akte!
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Nog even een vervolg, op de dag had ik ook gevraagd of ze even kunnen kijken naar mijn 100mm macro wat betreft front of back focus.
Dit ging niet op de dag zelf, de mannen hebben het daar ook druk.
Ik heb mijn telefoon nummer achtergelaten en zou terug gebeld worden om een afspraak te maken, dit werd vrij snel gedaan en vanochtend langs geweest.
Camera en objectief ingeleverd en na een klein uurtje heb ik ze weer afgesteld terug gekregen inclusief de rekening van 0,0 euro, dit hoorde nog bij de dag kreeg ik te horen.
Super, als ik wat heb aan mijn spullen of om te laten calibreren of iets dergelijks dan stuur ik mijn spullen zeker naar techrepair, vriendelijke mensen en goede service.
Hulde voor techrepair en nogmaals bedankt.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

Dat is een goede service! Ik had al langer geleden besloten dat mijn spulletjes alleen naar TR gaan en niet naar iemand anders.
Gisteren de 24-70 van Gea (die vorige week maandag helaas niet meekon) laten ophalen door UPS, om af te laten stellen door TR.
Gebruikers-avatar
Fotosvandaantje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2013 22:30
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

Klinkt als een hele interessante dag, als er nog een komt (omdat t een succes was :D ) hou ik me aanbevolen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar