Fotoshoot Streetdance op Locatie, Animo check!

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Hoi Allemaal,

Een Collega en vriend van mij is een fanatiek Streetdancer/B-Boy, wij hebben het idee gevat om een foto shoot op locatie te gaan doen eventueel met meerdere dansers!
Het idee is om op een soort Urbex locatie, nog nader te bepalen, een shoot te doen waar de dansers ingewikkelde moves/poses aannemen die wij op de gevoelige plaat kunnen vast leggen. Dit met reden, Het lijkt mij onwijs gaaf om zoiets te doen en voor hun zodat ze eens een paar mooie foto's hebben van hun streetdance!

Dus wie heeft er zin in om hier aan mee te werken om eens iets anders te fotograferen als anders.
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ik ben wel benieuwd naar de datum en de locatie hiervoor. Dus onder voorbehoud: interesse!
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
pijlltje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2008 06:26
WoonplaatsCOLON Zwaag

Geïnteresseerd; afhankelijk van datum en plaats.

Jaap
EOS 5D3 ¦ EOS 50D ¦ EF 24-105mm f/4L IS USM ¦ EF 70-200mm f/2.8L IS II USM ¦ Extender EF 2x III | Speedlite 430EX II / 600 EX-RT
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

de datum en plaats moeten inderdaad nog uit gedacht worden, maar het gaat er in eerste instantie om of er interesse is voor zo iets.
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

Oh, dat klinkt erg leuk! Ik ben gek op dans, en zo'n gave locatie spreekt me ook erg aan. Ik heb geen ervaring met portretten overigens, maar wil wel heel graag leren. Een betere setting kan ik me niet voorstellen. Ik ben wel in het bezit van een rapportageflitser en een gary fong lightsphere, maar verder geen profi apparatuur voor portretten. Als dat geen probleem is, doe ik heel graag mee.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Hier even een voorbeeld foto van het streetdance voor wie er geen voorstelling van kan maken.

41413

De foto is trouwens niet van mijn hand maar van iemand tijdens hun tour in Zwitserland.
Laatst gewijzigd door 1 op EvZ, in totaal 7 keer gewijzigd.
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Jasmino schreefCOLONOh, dat klinkt erg leuk! Ik ben gek op dans, en zo'n gave locatie spreekt me ook erg aan. Ik heb geen ervaring met portretten overigens, maar wil wel heel graag leren. Een betere setting kan ik me niet voorstellen. Ik ben wel in het bezit van een rapportageflitser en een gary fong lightsphere, maar verder geen profi apparatuur voor portretten. Als dat geen probleem is, doe ik heel graag mee.
Voor mij is het ook een kwestie van trial and error, de jongens zijn wel enthousiast over het idee en willen er graag aan mee werken, ik hoop dat er ook mensen mee gaan die hier wel wat ervaring in hebben want ik wil ook graag leren.
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

De foto in jouw voorbeeld vind ik persoonlijk trouwens niet echt een goede foto. De jongen valt helemaal weg tegen de achtergrond. Ik zou hier meer afstand gekozen hebben tussen het model en de achtergrond, en bovendien een flitser hebben gebruikt (of een reflector misschien, of beiden). Maar ik zou het ook leuk vinden als er een kenner mee zou gaan!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Dat heb ik ook, maar zoals ik al zij is dit geen foto van mijn hand maar van iemand anders. ik heb deze gekregen van mijn collega om iets meer duidelijkheid te geven.
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

Ja dat begrijp ik ook hoor! Ik denk alleen dat het echt beter kan, en ik zou het leuk vinden om te experimenteren.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Klaverkaatje
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2013 17:38
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Ja, ik zou heel graag meegaan!
Gr. Karin
Gebruikers-avatar
jackk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2008 11:55
WoonplaatsCOLON Noord Limburg
CONTACTCOLON

Count me in. Afhankelijk van datum en lokatie maar wel een leuk idee.
groet,
Jackk
een Canon, wat glas, een paar lampjes en accessoires

http://www.kjkok.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

Hoe wilde jij het eigenlijk invullen en vormgeven? Het heeft weinig zin om met 10 fotografen 1 model op de plaat te zetten natuurlijk......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Gebruikers-avatar
Spartacus
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2010 12:13
WoonplaatsCOLON Bollenstreek

Lijkt mij ook wel leuk, afhankelijk van locatie en datum.
Yep,ik heb een Canon :-)

flickr
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Jasmino schreefCOLONHoe wilde jij het eigenlijk invullen en vormgeven? Het heeft weinig zin om met 10 fotografen 1 model op de plaat te zetten natuurlijk......
Hij neemt een paar mensen mee van zijn Dance Crew dan hebben we ongeveer 5 man om te fotograferen. We kunnen ze individueel op de plaat vast leggen en als het lukt ook als Crew in actie.
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar