animo cheak samen op pad

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Hallo allemaal ik ben eigenlijk op zoek naar mensen om samen regelmatig met te gaan fotograferen.
Waarheen dat is niet zo belangrijk maar gewoon om te fotograferen en om de gezelligheid.
Iedereen weet wel een leuke plek waar je leuke foto,s kunt maken en waar dat is maakt eigenlijk niet uit.
Dit kan een park zijn of een dierentuin of en leuk dorp of stad of bos het maakt niet uit.
Laat mij iets weten

Mvg Rob
Laatst gewijzigd door 1 op sterrenstelsel, in totaal 4 keer gewijzigd.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

Hoi Rob,
Deze sectie van het forum is er juist om anderen uit te nodigen om samen op pad te gaan. Dus geen probleem met moderators :mrgreen:
Ik zou zeggen, doe een voorstel en kijk wat de reacties zijn en of er iemand mee gaat.
Er worden met enige regelmaat uitjes georganiseerd.

Locaties zijn er genoeg, maar niet iedereen houdt inderdaad van een dierentuin, de Oostvaardersplassen, de haven van Rotterdam of het Landschaftspark in Duisburg.
Wat ik bedoel is dat interesses zeer uiteenlopend zijn en dat het per voorstel of locatie, meer of minder animo oproept. Bovendien is een en ander vaak ook afhankelijk van datum en tiid en de agenda's.

Als je een heel weekend wilt organiseren komt daar meer bij kijken natuurlijk.
Nogmaals, doe een voorstel en kijk of je mensen kan meekrijgen, dat werkt beter denk ik, dan een 'open oproep'.
Ik stel je initiatief overigens wel erg op prijs !!!

ps: als je volgende week zaterdag nog meewil naar het Landschaftspark, dan ben je van harte welkom :lol:.
Laat het dan even weten in dit topic http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 9&t=110646" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

Het trekt mij wel om aan zoiets mee te doen. Door tijdgebrek kan ik niet zelf iets gaan organiseren. Maar ik zwerf graag ergens rond en het lijkt me zeker leuk om met een groep iets te gaan doen!
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Road8 schreefCOLONLocaties zijn er genoeg, maar niet iedereen houdt inderdaad van een dierentuin, de Oostvaardersplassen, de haven van Rotterdam of het Landschaftspark in Duisburg.
Wat ik bedoel is dat interesses zeer uiteenlopend zijn en dat het per voorstel of locatie, meer of minder animo oproept. Bovendien is een en ander vaak ook afhankelijk van datum en tiid en de agenda's.
Ik ga dit onderwerp opsplitsen in twee onderwerpen.

Een onderwerp samen op pad.

Een onderwerp EOS Achterhoek Weekend.

Waarom EOS achterhoek Weekend op deze site van een camping staat een groot vakantie huis.
Dit vakantie huis is niet zo duur dus de kosten met ongeveer 25 personen blijven laag.
Ik ben er zelf al twee keer geweest het is een leuke locatie maar zeer ouderwets maar op zich wel gezellig.
Alles inbegrepen zullen de kosten met 25 personen ongeveer 50 euro zijn.
Hier een link naar de camping http://www.camping-bosrand.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijk even rond op de site.
Road8 schreefCOLONps: als je volgende week zaterdag nog meewil naar het Landschaftspark, dan ben je van harte welkom .
Laat het dan even weten in dit topic viewtopic.php?f=9&t=110646
Sorry Road8 dan kan ik helaas niet mee een andere keer ga ik wel mee.
Anko schreefCOLONHet trekt mij wel om aan zoiets mee te doen. Door tijdgebrek kan ik niet zelf iets gaan organiseren. Maar ik zwerf graag ergens rond en het lijkt me zeker leuk om met een groep iets te gaan doen!
Hallo Anko dat is leuk om te horen ik heb inprincipe een locatie de rest moet ik even gaan regelen.

MVG Rob
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

Leuk idee! Ik hoop dat er animo voor komt en dat het doorgaat.
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Anko schreefCOLONLeuk idee! Ik hoop dat er animo voor komt en dat het doorgaat.
Dat hoop ik ook maar we zullen zien of het lukt.

MVG Rob
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar