ANIMO CHECK EOS ACHTERHOEKWEEKEND APRIL 2014

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

EOS ACHTERHOEK WEEKEND APRIL 2014



Hallo allemaal ik wil een weekend samen stellen waar het geheel over fotografie gaat.

Wat kun je verwachten tijdens dit weekend dat kan heel div zijn van een lezing of workshop maar dit is nog onder voorbehoud.

Dus daarom een animo check of dit alles haalbaar is.

Om het betaalbaar te houden moeten er minimaal 22 personen meegaan en hoe meer hoe beter.

Wanneer dit alles gaat plaats vinden is niet helemaal zeker maar niet eerder als april.

Mocht er toch genoeg belangstelling zijn om eerder te gaan is dat ook prima.

DEELNAME GEHEEL VOOR EIGEN RISCO JE MOET ZELF VOOR EEN VERZEKERING ZORGEN.



WAAR?
Camping "de Bosrand"
Kielersdijk 1
7245 TS Laren (gld)
Website van de camping http://www.camping-bosrand.nl" onclick="window.open(this.href);return false;


WAT KOST HET ALLEMAAL :

Het EOS Achterhoekweekend houden we zo betaalbaar mogelijk. Het is geheel afhankelijk van het aantal deelnemers.
Houd rekening met de volgende richtbedragen per persoon:
Slapen twee Nachten en alle Maaltijden en Drinken kost ongeveer 50 euro
Slapen een Nacht (op zaterdagavond) en een avond maaltijd en ontbijt kost ongeveer 20 euro
Zaterdag middag langskomen ( voor de lezingen en miniworkshop onder voorbehoud) En drinken kost 10 euro.


WIE?

Iedereen van 18 jaar of ouder die wil fotograferen een lezingen of workshop wil geven/bijwonen is van harte WELKOM.
Ben je jonger dan 18 jaar dan is deelname alleen onder begeleiding van je vader of moeder mogelijk.


WAT IS BIJ DE PRIJS INBEGREPEN :

Als ik een optie aanvraag op de groepsaccomodatie is dit bij de prijs inbegrepen.
Douche,s en was en scheergelegenheid
Toiletten
Slaapgelegenheid bestaande uit stapelbedden op verschillende kleine en grote kamers
Brood met div soorten beleg voor het ontbijt en middag eten.
Makkelijke maaltijden op vrijdagavond en zaterdagavond die we zelf moeten klaarmaken helaas.
Koffie en thee en frisdrank er word geen alcohol ingekocht.


WAAR JE ZELF AAN MOET DENKEN OM MEE TE NEMEN :

Slaapzak wel een goede het kan in april nog aardig koud worden op de slaapzalen.
Een oud lakken en deken voor op het matras en zeker een kussen is wel makkelijk.
Handdoeken en Toiletspullen
Laptop met verlengsnoer en boeken en bladen en weet ik veel wat je nog wil meenemen.


AANMELDEN ALS HET DOORGAAT IN APRIL 2014 :

Liefst zo snel mogelijk, en uiterlijk voor 1 maart 2014. (dit in verband met het feit dat ik dan een optie heb genomen op de accomodatie)
Vind je het leuk om mee te gaan plaats dan gewoon een bericht in dit topic waarin je duidelijk aangeeft of je mee wilt
Hoeveel personen er naast jou eveneens meedoen;
Welke nachten je overnacht
En als je langskomt kan dat alleen op zaterdag middag tijdens de lezingen en of mini workshop dit is nog onder
voorbehoud , en of je meedoet met het avondeten op zaterdag.


EN HEB JE ZELF NOG WENSEN OF DAT IK ERGENS REKENING MEE MOET HOUDEN LAAT MIJ DAT DAN WETEN.

Ideeen over presentaties of lezingen zijn welkom!
Wie een lezing of mini workshop wil geven dan hoor ik dat graag.
Dit weekend is voor ons allemaal dus houdt het gezellig en geen overmatig alcohol gebruik.
Wie kan er voor een beamer en scherm zorgen?
Heb je nog vragen stel ze gewoon domme vragen bestaan niet.
Eriklo
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2013 15:43
WoonplaatsCOLON Lochem

Je hebt in elk geval een prachtige omgeving uitgezocht :-)

Ik heb interesse in dit weekend. Weet niet of ik blijf slapen, want ik woon 'om de hoek'.
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Ik heb net even met de eigenaar gebeld er is alleen nog plaats in het weekend van 25t/m 27 april 2014.
Mei is vol dus wie zin heeft om te komen meld je snel aan want ik heb een optie genomen op het huis.
Moderators kan dit onderwerp boven aan de lijst blijven en evt een banner met een link om het weekend een kans van slagen te geven.
Voor de betaling van het geld ga ik een aparte rekening regelen bij de rabobank.
Mocht je denken kunnen we Rob wel vertrouwen dan moeten we iets anders verzinnen?
Ik ga geen vooruitbetaling doen voor het huis van mijn eigen geld.

MVG Rob
Laatst gewijzigd door 1 op sterrenstelsel, in totaal 4 keer gewijzigd.
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Ik heb even een simpele lijst gemaakt voor de mensen die ook echt mee willen.

Dus schrijf je snel in hoe meer er inschrijven hoe eerder ik kan boeken bij de eigenaar van de camping.

INSCHRIJF LIJST :

FORUMNAAM:

1:sterrenstelsel (Rob)
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Eriklo schreefCOLONJe hebt in elk geval een prachtige omgeving uitgezocht :-)

Ik heb interesse in dit weekend. Weet niet of ik blijf slapen, want ik woon 'om de hoek'.
Gewoon komen Eriklo en ook slapen gewoon doen voor de gezelligheid.
Anton Verhoef
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2013 16:25

Heb in principe wel belangstelling. Heb zelf een camper dus weet niet of ik op de camping zal overnachten.
Groet,
Anton
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Anton Verhoef schreefCOLONHeb in principe wel belangstelling. Heb zelf een camper dus weet niet of ik op de camping zal overnachten.
Groet,
Anton

Het is heel leuk om te horen dat je belangstelling hebt om te komen Anton.
Maar of het door gaat weet ik niet er hebben tot nu toe maar 2 personen belangstelling.
Ik zelf had op meer belangstelling gehoopt.

MVG Rob
Gebruikers-avatar
PatrickV
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2008 15:36
WoonplaatsCOLON amstelveen
CONTACTCOLON

heb ook wel belangstelling, maar is nog een eind weg.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Leuk initiatief hoor, dat vooropgesteld.

Maar je hebt nog geen enkel zicht op een programma of aanbod van wat er fotografisch aan bod komt en / of wat er eventueel te leren valt voor de deelnemers.
Denk dat dit toch, om te bepalen of men deelname de centjes en de moeite waard vind , niet onbelangrijk is bij een oproep als deze.
Los van het feit dat het nog een half jaar duurt zoals hiervoor al wordt aangegeven.
Voor velen vaak lastig om met enige zekerheid zover vooruit te plannen.

Misschien dat je dat eerst eens naar een invulling kunt kijken. Krijg je mogelijk meer respons.
Hoewel het probleem van lange termijn planning blijft natuurlijk.
Geen moeten natuurlijk, maar goedbedoeld meedenken.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Het is een animocheck hè, nog geen definitieve opgave ;)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

En het is een tip om die animo misschien wat op te krikken.. :wink:
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Anoniem 3

Ik ga er over denken, maar met zijn allen in een huis trekt me niet zo.
Ik breng dan mijn vrouw in/en de caravan mee.... :wink: :lol:
En aangezien het idd een animo-check is, doe ik nog geen definitieve toezegging.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik hou ook een optie om te komen maar wil graag weten wat er verder de bedoeling is
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Een heel leuk initiatief :D en ik heb ook zeker wel belangstelling (nog niet definitief) , maar dat is wel afhankelijk van het programma
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

PatrickV schreefCOLONheb ook wel belangstelling, maar is nog een eind weg.
Het is ook nog een eind weg PatrickV maar om het een kans van slagen te geven moet je nu beginnen.
Waarom nu er is alleen nog plaats in april en dit is van 25 t/m 27 april en daarvoor heb ik een optie genomen.
Door zo vroeg hiermee te beginnen kun je dit al regelen met het werk of met andere dingen.
Frank64 schreefCOLONLeuk initiatief hoor, dat vooropgesteld.

Maar je hebt nog geen enkel zicht op een programma of aanbod van wat er fotografisch aan bod komt en / of wat er eventueel te leren valt voor de deelnemers.
Denk dat dit toch, om te bepalen of men deelname de centjes en de moeite waard vind , niet onbelangrijk is bij een oproep als deze.
Los van het feit dat het nog een half jaar duurt zoals hiervoor al wordt aangegeven.
Voor velen vaak lastig om met enige zekerheid zover vooruit te plannen.

Misschien dat je dat eerst eens naar een invulling kunt kijken. Krijg je mogelijk meer respons.
Hoewel het probleem van lange termijn planning blijft natuurlijk.
Geen moeten natuurlijk, maar goedbedoeld meedenken.
Hallo Frank het is lastig om nu al een invulling te geven dat is geheel afhankelijk van de deelnemers.
Wat bedoel ik daarmee er wordt op dit forum veel hulp geboden op vragen dus mijn idee was om daarvoor een leuk,
weekend samen te stellen.
Dus de een weet veel van het een en een ander weet weer veel van andere dingen.
Dus ik dacht als deze personen een lezing of een mini workshop of iets anders kunnen geven dan is dat een leuke invulling.
Dit alles moet natuurlijk niet te duur worden maar tegen kilometer vergoeding en een bos bloemen of zoiets.
Om meer respons te krijgen zijn ideen zeer welkom en personen die een lezing of workshop willen geven natuurlijk ook.
Het is zeer goedbedoeld Frank maar zonder hulp van andere personen van het forum red ik het niet.

MVG Rob
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Hallo moderators dit onderwerp mag op slot.

MVG Rob
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar