FotoSociëteitPlus

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY

Wie wil deelnemen aan FotoSociëteit60Plus

Ja, ik wil
8
19%
Nee, ik heb geen belangstelling
6
14%
Misschien, ik denk er nog over na
5
12%
Jammer, ik ben nog geen 60 en/of niet gepensioneerd
24
56%
 
Aantal stemmenCOLON 43
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

:cry: ik baal dat ik niet mee kan met dit gezeligge uitje. Hoop dat het leuk is en een vevolg krijgt. Heel veel plezier allemaal.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 4

Nou Judith, dat is een behoorlijke tegenvaller voor mij. Wel kan ik dan de snelle route nemen. Alleen moet ik nu Dolly weer opblazen. Het is niet anders.
Iedereen welkom. Gelukkig heeft Amersfoort een compact centrum en als Goof het even niet meer redt, dan stationeren we hem op een terras met € 5,00 en halen hem later weer op. Zonodig kan hij ook op één of meer van de andere oudjes passen of op de bolderkar van Gabriël. Komt allemaal goed.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONNou Judith, dat is een behoorlijke tegenvaller voor mij. Wel kan ik dan de snelle route nemen. Alleen moet ik nu Dolly weer opblazen. Het is niet anders.
Iedereen welkom. Gelukkig heeft Amersfoort een compact centrum en als Goof het even niet meer redt, dan stationeren we hem op een terras met € 5,00 en halen hem later weer op. Zonodig kan hij ook op één of meer van de andere oudjes passen of op de bolderkar van Gabriël. Komt allemaal goed.
Dat is zeker een optie Gerard! Goof vind het prima ;)
Is het een optie dat jij met ons mee rijd? Wel zo gezellig :)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 4

Nee, gaan jullie maar zelf, want mocht er iets zijn dan kun je zo weg. Als organisator zal ik toch willen blijven.
Nu kan ik vanuit Barendrecht beneden langs, altijd rustiger dan boven. Scheelt een kwartiertje langer slapen.
Die gezelligheid halen we in Amersfoort dubbel en dwars in, reken maar. :lol:
Anoniem 3

Illuminatus schreefCOLONNou Judith, dat is een behoorlijke tegenvaller voor mij. Wel kan ik dan de snelle route nemen. Alleen moet ik nu Dolly weer opblazen. Het is niet anders.
Iedereen welkom. Gelukkig heeft Amersfoort een compact centrum en als Goof het even niet meer redt, dan stationeren we hem op een terras met € 5,00 en halen hem later weer op. Zonodig kan hij ook op één of meer van de andere oudjes passen of op de bolderkar van Gabriël. Komt allemaal goed.
Dan neem ik de bolderkar mee voor Dolly...
Jij blaast, ik rijd.
Moet ik mijn vrouw toch maar vragen thuis te blijven :oops: ..... en ze stond er op...
.... om in Amersfoort te gaan shoppen.
Anoniem 4

Je vrouw kan rustig mee. Als ik in Amersfoort ben, laat ik Dolly gewoon weer leeglopen en vouw haar op, terug in de doos.
Ik hoop wel dat je vrouw gezellig met ons koffie drinkt en de lunch gebruikt, maar ze mag ook gewoon mee zonder te shoppen.
Trouwens nog even een vraag. Ik vond in de bus een boekje van de NS over Spoordeelweken met een meereiskaart voor twee dagen en twee kaartjes voor een upgrade naar 1e klas. Kan ik je daar een plezier mee doen? Zo ja, dan neem ik ze mee dinsdag.
Anoniem 3

Trouwens nog even een vraag. Ik vond in de bus een boekje van de NS over Spoordeelweken met een meereiskaart voor twee dagen en twee kaartjes voor een upgrade naar 1e klas. Kan ik je daar een plezier mee doen? Zo ja, dan neem ik ze mee dinsdag.
.... hebben we ... daarom mag ze mee. :lol: :lol:
Maar het plezier van ze meebrengen (de kaartjes dan) blijft..
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat na het weekend mijn vakantie ingaat. De Nikon blijft dus in ieder geval thuis. De nieuwe camera is er dan in ieder geval nog niet, maar de oude Nikon is later die dag dus niet nodig bij de avonddienst. Misschien dat ik de Canon meeneem, maar misschien ook niet :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Anoniem 4

Maakt niet uit, als je zelf maar komt. Het wordt bere-gezellig. Moet er volgens de huidige spelling en "n" tussen? Weet het even niet meer.
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Het lijkt mij heel gezellig worden
Gr.jan
Anoniem 4

Nog even dit topic omhoog halen, want deelname van gezellige mensen is nog steeds mogelijk. Reageer dan wel snel. Weet in ieder geval dat dit uitstapje met deze mensen zo ontzettend gezellig gaat worden, dat er bij een volgend uitstapje voor nieuwe leden een ballotage moet worden doorlopen.
De deelnemers die zich definitief hebben aangemeld, hebben een PB ontvangen.
Geen PB ontvangen en wil je toch mee, laat het even weten.
Anoniem 3

Beste deelnemers,

Ik zou het zeer op prijs stellen, als jullie morgen over het gebeuren met "Kees" zouden willen zwijgen.
Mijn vrouw is er nog steeds kapot van, er spelen nog andere problemen rond Kooilust en het is daarom ook maar goed dat we volgende week op vakantie gaan. Even weg van de achtbaan, zal ik maar zeggen.
Alvast mijn dank daarvoor en tot morgen.

Gabriël
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Het lukt niet om mij te onttrekken aan verplichtingen.
Allen veel plezier!
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Anoniem 4

Jammer Jan, volgende keer beter, bedankt. Vanwege je enthousiasme ben je in ieder geval vrijgesteld van ballotage.

Het is nu zeven uur en de aanmelding voor het evenement van morgen is gesloten.
Je kunt alleen nog buiten verband/mededinging mee doen, maar je komt dan niet in aanmerking voor het kruis en het ere-lidmaatschap.
Zoals gezegd voor een volgende zitting van het genootschap geldt een strenge ballotage.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Het weer lijkt nog niet echt mee te werken, maar desondanks maken we er vast een gezellige dag van!

Ik zit nog zó te twijfelen... wat neem ik mee en wat laat ik thuis... :D
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik ben wakker, en dat is voor een dinsdag verdraaid vroeg......
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Da's alvast een begin Jeroen :mrgreen:
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

Gelukkig nog geen slotje hier... :shock:
Dus ik kan meedelen dat het een bijzonder geslaagde dag was. Erg gezellig en gelukkig kwam de ergste nattigheid pas onder de laatste luifel.
Eerst nog wat 'foto's weggooien' en dan zoek ik de mooiste, als er die zijn, uit.
Met allereerst dank aan Gerard voor de organisatie en rondleiding en natuurlijk ook dank aan de overige deelnemers.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Kan ook in DB, maar daar heeft Gerard al wat schoenzolen versleten.... :wink:
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Het was zéker leuk en gezellig, ondanks de verhoogde vochtigheidsgraad. Dank Gerard!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik vond het ook een leuke dag, bedankt Gerard.
Is voor herhaling vatbaar
Groetjes
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar