Samen urbexen

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Ik ben op zoek naar 1 of meerdere mensen die samen met mij zouden willen urbexen. Zelf urbex ik sinds 2011 en heb dus ook locaties tot mijn beschikking.
Ik kom uit noord nederland dus het liefst zoek ik mensen uit deze regio, maar het is natuurlijk altijd mogelijk voor mij om een stuk naar het zuiden te rijden en vanaf daar samen te carpoolen.

Als er mensen geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag. Of stuur mij eventueel een pm.
Kanon111
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014 13:39

Heb ik geen ervaring mee, maar zou, afhankelijk van datum , best eens mee willen.
Kom uit Harlingen.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Dit stond ook al lang op mijn lijstje om eens te doen dus ik ga graag mee met iemand met enige ervaring. Woon helaas niet in het noorden maar wat reizen is voor mij geen probleem. Afhankelijk van datum ga ik dus graag mee !
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
jelleruben78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2010 11:19
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik ben ook erg geïnteresseerd, ik kom zelf ook uit het noorden (Groningen). Het is even afwachten op de datum die gepland word.
Canon EOS 5D Mark IV | Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM IS
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Ervaring is wel een vereiste. Zijn jullie al eerder weggeweest?
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Om eerlijk te zijn nee, ik hoopte eigenlijk een keer met een ervaren iemand op pad te gaan om zo de fijne kneepjes te leren. :D
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
jelleruben78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2010 11:19
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ervaring in urbex? Geen probleem. En het is toch ook kwa fotografie ieder, zijn eigen kijk op bepaalde dingen?
Canon EOS 5D Mark IV | Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM IS
Kanon111
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014 13:39

Geen ervaring, maar wel nieuwsgierig!
Ik hoor het wel of er prijs wordt gesteld op onervaren mensen.
Gebruikers-avatar
jelleruben78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2010 11:19
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik ben zelf ook erg benieuwd, wat je plannen zijn, omdat je ervaring erg belangrijk vindt.
Canon EOS 5D Mark IV | Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM IS
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

De plannen maken niet zo veel uit. Als je gaat urbexen neem ik aan dat ieder zijn deel aan locaties inbrengt en weet wat hem te wachten staat. Dat is waar ik naar op zoek ben, niet naar mensen die alleen mee liften op mijn locaties.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik vind urbex locaties vaak fraai en wil dat best ook eens ervaren. Kan je dus helaas niet aan ervaring helpen. Als dit een vereiste is en het niet gewenst is dat ik mee lift dan moet ik helaas afhaken. Mag ik vragen hoe je ooit zelf begonnen bent ? Is dat een kwestie van zoeken op het internet en naar locaties toe gaan ?
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
jelleruben78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2010 11:19
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Je kan ook vaak wel met andere mee, die een urbex meeting houden. Waarbij je geen ervaring voor nodig hebt.
Canon EOS 5D Mark IV | Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM IS
Kanon111
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014 13:39

Voor mij is het duidelijk. Ik haak af! Ga maar zelf extra ervaring opdoen dan!
Is eens iets in het noorden te doen...............................
Gebruikers-avatar
jelleruben78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2010 11:19
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Jammer dat dit gebeurd, maar sorry wel verwacht. zal zelf eens ook maar eens kijken wat ik ga ondernemen.
Wellicht dat er dan iets anders opgezet kan worden.

Veel succes met Urbex
Canon EOS 5D Mark IV | Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM IS
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Uit het eveneens door TS opgestarte draadje bij de buren blijkt in ieder geval één locatie + datum. Misschien heeft iemand er iets aan ;)
Bert vD schreefCOLONGoed idee Marcel. Kom je toevallig ook naar de Beton Fabriek Raalte 2 november ? Er is vast een groepje enthousiastelingen te vormen. Ik houd me in ieder geval aanbevolen.


Groet Bert.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Goede tip Marco, ik heb de contactgegevens van de beheerder/eigenaar al gevonden. Dus indien interesse kan ik wel helpen een uitje te organiseren.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Het lijkt me goed om zoiets te organisieren, Rijk.

Voor TS: Als je nou begint met "ervaren urbexers gezocht om samen te urbexen op leuke locaties" dan ben je veel duidelijker in je startpost en voorkom je teleurstelling bij mensen die er eens aan willen snuiven. Overigens heb ik alleen een paar keer rondgelopen bij de Toekomst. En dat is geen Urbex locatie meer volgens mij.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
industrial63
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 00:21

Zit ietwat genuanceerder in mekaar denk ik. Idd meeliften met lokaties is niet zo handig , maar ik denk dat er bedoeld wordt met ervaring dat er niet zomaar rondgehupst wordt in vaak niet al te veilige dingen. Beetje materiaal/bouwkundige staat kennis/inzicht is ook wel handig van de te bezoeken zaken.En eerst denken , dan doen. Komt bv nog wel es voor dat men zo onder de indruk is , maar het shot niet helemaal goed kan krijgen en dan achteruitloopt zonder de blik uit de zoeker te halen en dat kan wel es een minder prettig uitpakken.....! En een beetje (veel) onopvallendheid is ook wel een voordeeltje.
@Marcel....denk dat je toch wel een verkeerde hoek aan het rondvragen bent.... :wink:
Hades-1
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 2230
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 07:52
WoonplaatsCOLON Deurne
CONTACTCOLON

Gek op urbexen...zoek iemand in t zuiden...en nog ff wat tijd vinden...
E10ne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2016 20:50
WoonplaatsCOLON Maastricht

Hallootjes. Ik zoek lotgenoten om samen naar een Urbex locatie te gaan. Ik heb wel wat ervaring maar voor de veiligheid is het sowieso beter om niet alleen te gaan. Ter plekke ieder zijn ding en samen het resultaat zien te verbeteren. Interesse? Ik, 48 jaar, woon in Maastricht...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar