FotoSociëteitPlus op 25 november 2014 in Zwolle

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Anoniem 4

Zoals beloofd is hier dan de aankondiging van de eerstvolgende bijeenkomst van de FotoSociëteitPlus.
Na Breda gaan we dit keer naar Zwolle, een prachtige Hanzestad, en wel op 25 november a.s.
Gezellige mensen kunnen nog steeds aansluiten bij de FotoSociëteitPlus. Stuur maar een PB.

Noteer in de agenda:
Dinsdag 25 november 2014 van 10.30 tot circa 15.30 uur in Zwolle
Anoniem 3

25 november is genoteerd!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Zeker, bij mij ook! Nadere invulling en dergelijke denk ik nog over na.

Is er iemand die de stad een beetje kent?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nou, verder dan FC Zwolle (tegenwoordig PEC) kwam ik daar ook niet.
We zijn één keer aan de andere kant van de stad geweest om een hapje te eten, maar nooit in de binnenstad
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Brell

Ik overweeg te komen, ben ten slotte AL 55 haha!!
Anoniem 3

MarcoEOS550D schreefCOLON Is er iemand die de stad een beetje kent?
Ik was vandaag in Zutphen. Ook zeer de moeite waard en bijzonder fotogeniek.
Anoniem 4

Zutphen is nog lang niet aan de beurt. We werken volgens het principe A(mersfoort), B(reda) en dan naar het eind van het alfabet Z(wolle), W(oudrichem), enz. enz.
Anoniem 4

Als we het lang genoeg volhouden, komt het vanzelf.
Gebruikers-avatar
jev
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2014 10:04
WoonplaatsCOLON Earth

Nu ja, als je alfabetisch aan de gang gaat en nu aan de C toe bent... dan is Zwolle natuurlijk nog laaaaang niet aan de beurt. Capelle aan de IJssel wellicht eerst? :D
The Artist Formerly Known As Jeveos
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Het is A, B en dan naar de achterkant Z. Vervolgens iets met Y (Yerseke??)
En dan gaan we weer naar de C en de D. Vervolgens de X (Xanten??) en W.

Schrijf ik het helemaal uit
A, B, Z, Y, C, D, X, W, E, F, V, U, G, H, T, S, I, J, R, Q, K, L, P, O, M en tot slot de N
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Anoniem 3

.....V, U, G, H, T,......????
Dakanniewaarzijn....
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Waar dacht je dat die plaatsnaam anders vandaan kwam?
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Lukas
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2013 12:19

MarcoEOS550D schreefCOLONZeker, bij mij ook! Nadere invulling en dergelijke denk ik nog over na.

Is er iemand die de stad een beetje kent?
Gaan jullie in Zwolle zelf fotograferen?

Dan is die oude stadsmuur wel een mooi object.
Plus dat het centrum van Zwolle omringt word door water wat ook wel voor mooie plaatjes kan zorgen.
Aan datzelfde water ligt een park en als je rondloopt dan kom je nog een voorgevel van een oude inmiddels afgebroken fabriek tegen. Die heeft bij mij ook wel eens als onderwerp gediend.
Canon 50D, Canon 70-200 2,8, Sigma 50/500.
Anoniem 4

November is alweer aangebroken en daarmee komt het uitstapje naar Zwolle op de 25ste gestaag dichterbij. Reden om daarvoor nog even aandacht te vragen.
Natuurlijk is het nog steeds mogelijk om je als aspirant-lid in te schrijven bij de meest actieve FotoSociëteit op EOS Digitaal. Gezelligheid staat hoog in het vaandel, maar de fotografie is daaraan zeker niet ondergeschikt.
:arrow: Het aftellen is begonnen. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Helaas kan ik er weer niet bij zijn. Ben aan het werk in andere Hanzestad Deventer. Volgende keer maar eens in weekend plannen :wink:
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 3

Rijk schreefCOLON......... Volgende keer maar eens in weekend plannen :wink:
Dat is nou net het privilege van de Plussers... Doordeweeks, niet in het weekend, want dan hebben wij het veel te druk met de kleinkeinder... ;)
Uitgezonderd onze enige echte Commandeur in de orde van de Gulden Snede... :lol:

Maar, omdat ik de rondleiding op me ga nemen, Deventer is ook heel fotogeniek en goed te bewandelen....

Daarom mijn vraag: Deventer of Zwolle.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Maakt me niet uit; is allebei ver rijden :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Anoniem 4

Laten we hier geen verwarring zaaien. Zwolle is voorgelegd en door iedereen geaccordeerd.
Deventer is een mooie stad, dus die komt ook wel een keer aan bod. :wink:

Toch nog even een misverstand wegwerken. De FotoSociëteitPlus is zeker niet alleen voor pensionado’s. opa’s/oma’s met kleinkinderen, want als het op een Bejaardensociëteit gaat lijken, ben ik de eerste die afhaakt. Leeftijd is geen selectiecriterium. :mrgreen:
Wel is er voor gekozen om de uitstapjes op doordeweekse dagen te houden. Voor in het weekend worden al genoeg (dierentuin)uitjes georganiseerd.
Er zijn ook veel (jongere) werkenden die vaak buiten de 9 tot 5 uren werken, zoals bijv. in de zorg, bij de politie/brandweer, in de horeca, etc. Daarnaast werken ook veel mensen in deeltijd.
Dus ook door de weeks is er behoefte aan leuke (foto)uitstapjes. Stedenbezoeken zijn doordeweeks doorgaans veel levendiger, ook omdat de winkels dan geopend zijn.
Dat wil niet zeggen dat er nooit eens iets op een zondag gaat komen. Wie weet. :idea:
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Eerst nog Yerseke en Copenhagen (of iets anders met een C) en dan komt Deventer toch?
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar