FotoSociëteitPlus op 25 november 2014 in Zwolle

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik moet wegens privé-omstandigheden helaas afhaken. Veel plezier morgen, mannen!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Ik wordt "achtervolgd" door eerder aangegane verplichtingen.
Had nog wel hoop op alleen gezamenlijk koffiedrinken, maar ook dat zit er niet in.
Veel plezier en mooi weer!
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik heb een zieke collega. En dat kan betekenen dat ik om bijvoorbeeld 12:00 gebeld kan worden om om 13:00 ergens te staan. Dat haal ik nooit vanuit Zwolle. Voor mij gaat het morgen dus niet werken.

Helaas
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Anoniem 3

Jammer van alle afzeggingen, maar wel goed dat ik weer op het forum kan komen.....

Dan blijven over:
Gerard, Peter, Jan van Ida, Gabriël en Wil.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik kan mijn kont wel tegen de krib gooien, naar Zwolle komen en vasthouden aan het feit dat ik avonddienst heb. Maar dat kan ons werk kosten. En het is in mijn branche nu niet zo dat het geld tegen de plinten omhoogklotst
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Anoniem 3

We hebben jouw kont node gemist, Jeroen. Zo, van dat ff doordouwen, tegen de krib gooien en doorlopen.... en foto's, komen we hiervoor? "Ik maak er maar drie".
Er was ook geen commandeur aanwezig. We moesten het doen met een installateur die te laat kwam, ja. Smoesjes over gestolen koper, geen treinen, te laat en de brug stond open, je kent dat wel.
Of niet misschien... je komt niet uit de onderwijshoek....
Maar... het was gezellig (dat een Barendrechter dat uit zijn strot krijgt, snap ik eigenlijk niet), Gezellig is toch een woord van beneden de Maas....
Maar het was zeer gezellig, vermoeiend ook en de resultaten komen de komende dagen, na een goede nachtrust en -vorst en een dagje overdenken, wel boven water, wijn, port en vooral koffie....
Enne... ik ben altijd zo benieuwd naar de identiteit van die ene gast die op dit topic achter de schermen meekijkt....
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Hebben jullie al een volgende gepland ???? Ik wil graag een keer aansluiten :D
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 4

Het was een prachtige, lange, vermoeiende maar o zo gezellige dag, ook voor een Barendrechter die tussen de rivieren woont.
OK, Brabant heeft de naam, maar is het niet voorbehouden. Daar beneden wordt het soms wat sikkeneurig.
Langzame start vanwege enorme ochtendspits en treinvertragingen, maar dat kon ruimschoots worden goedgemaakt.
Er is ook weer driftig gefotografeerd, dus thuisgekomen met mooie herinneringen aan de Hanzestad Zwolle.
De terugreis was in mijn geval een lange, namelijk een kleine 2,5 uur. Tegen achten kon ik meteen aanschuiven voor de dis.
December slaan we over i.v.m. de vele feestdagen. In januari houden we nog winterslaap, maar in februari gaat het alweer kriebelen.
Deze keer was het een klein groepje, maar ik verwacht wel dat de verzuimers reikhalzend uitzien naar een nieuwe kans.
Die willen we ook bieden aan aspirant-leden die zich aanmelden. Zegt het voort. Dus Richard, je bent de volgende keer van harte welkom.
Deelnemers van vandaag: hartelijk bedankt voor de fijne dag.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Mooi dat het gezellig was. Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn. De eerste keer dat ik met mijn Nikon geen tegengewicht kon bieden aan het surplus van Canon-camera's :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Illuminatus schreefCOLONDeze keer was het een klein groepje, maar ik verwacht wel dat de verzuimers reikhalzend uitzien naar een nieuwe kans.
Reken maar!! :wink:

Leuk dat jullie t weer gezellig hebben gehad, ben benieuwd naar de foto's!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Jullie staan weer genoteerd voor de volgende bijeenkomst van de Orde. Pas wel op, want na drie keer verzuimen word je in rang gedegradeerd. :mrgreen: :D
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik wist niet eens dat ik een rang had ;-)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Tuurlijk, bij de eerste rondetafelbijeenkomst zijn de Ridders van het eerste uur tot Commandeur in de Orde van de Gulden Snede geslagen.
Jij hebt net als Jeroen de rang van Commandeur en het privilege om dat te vermelden in je onderschrift. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Marco, wij zijn inderdaad maar commandeur. Wij hebben nog niet de ervaring voor een hogere rang
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Canon 7D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2013 09:55
WoonplaatsCOLON Provincie Flevoland

Illuminatus schreefCOLONTuurlijk, bij de eerste rondetafelbijeenkomst zijn de Ridders van het eerste uur tot Commandeur in de Orde van de Gulden Snede geslagen.
Jij hebt net als Jeroen de rang van Commandeur en het privilege om dat te vermelden in je onderschrift. :mrgreen:
Als nieuweling en broekie van het stel ben ik nog geheel ongeslagen, als zodanig.
Ik heb gepoogd mijn beste beentje voor te zetten, gedurende de voetreis door het Zwolsche, om de gesettelde elite enigszins gunstig te stemmen. De terloops toegeschoven dukaten boden geen soelaas.
Zal ik mijn cravatte nog maar even in de kelder laten liggen ?
Canon 1Dmk4 / Canon EOS M3 / Lytro illum
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar