Zondagochtend wandeling

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Anita87
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2014 14:11

Beste allemaal,

Wie heeft er interesse om een keer met een groepje op zondagochtend te gaan fotograferen?

Omgeving 't Gooi (Naarderbos, Wolfskamer Huizen, of de hei op bijvoorbeeld) Andere ideeën zijn uiteraard welkom.
Misschien leuk om een paar modellen mee te nemen ( ik ben beginner en voornamelijk bezig met portretfotografie, maar ben ook gek op onze prachtige natuur)

Ik gooi de datum even op zondag 9 november om 9.30 uur ( mijn dagen beginnen vroeg dus eerder is ook mogelijk haha)

Ik hoor graag of er mensen zijn die interesse hebben.

Groeten Anita
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Hoi Anita, leuk idee en goed initiatief!

Ik woon niet heel erg in de buurt, en ben behoorlijk beperkt in tijd. Ik vind het wel heel leuk om te doen, dus ik ga het overwegen (onder voorbehoud dus). Bij voldoende animo (3, 4 man/vrouw) is het leuk genoeg denk ik. Ik raad aan om zo vroeg mogelijk tegen zonsopgang te gaan zitten vanwege het mooie licht rond die tijd.

Modellen hoeven we niet mee te nemen toch? Modellen genoeg als we met z'n vieren zijn. Er is vast wel iemand die af en toe model wilt staan voor een plaatje.
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Leuk, in het Gooi. Maar ik denk dat je een keuze moet maken. Natuur of portretfotografie. Beide lijkt me lastig.
Zonsopgang is rond 7.45 en dan moet je nog ruim van tevoren aanwezig. Ik hoor wel wat de plannen zijn.
Laatst gewijzigd door 1 op kiran, in totaal 30 keer gewijzigd.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ben het met je eens Kiran. Als ik kom dan is het voor portretfotografie, en dat past uiteraard prima in de natuur :)
Anita87
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2014 14:11

Ik ga ook voor de portretfotografie maar wilde de liefhebbers voor landschap/natuurfotografie niet buitensluiten :p

Wat mij betreft spreken we om 8.15 af of ben ik nu weer heel enthousiast?
Hopelijk zijn er nog een paar mensen die zich bij ons voegen.
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Is het niet verstandig ivm de weersomstandigheden voor portret een binnenlocatie of overdekte locatie te hebben. Op de hei lijkt me niet zo. Ook niet voor de eventuele modellen (koud)
voor de duidelijkheid; ik heb geen studio set.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anita87
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2014 14:11

Ik heb zelf geen studio of ruimte, en op zondagochtend om 9.00 zal er niet veel open zijn denk ik.

Kan wel een ruimte huren, maar als het toch redelijk weer is dan ga ik liever buiten aan de slag.

Het is voor mij de eerste keer dat ik dit met een groep ga doen en ben ook een beginner dus tips zijn welkom.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ik heb alleen een softbox en een kleine zwarte achtergrond. Mijn spullen gaat ons niet helpen. Een studio is leuk, maar zonder kennis van zaken staan we alleen de 4 muren te bewonderen. Dat lijkt mij niet de bedoeling.

Mooi weer is ideaal, en met regen ga ik ook de deur niet uit. Maar een beetje kou kunnen we wel tegen toch? En de modellen zijn we volgens mij zelf ;)
Anita87
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2014 14:11

Precies, zolang het droog is lijkt het mij geen probleem.
We houden het weerbericht even in de gaten.
Anita87
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2014 14:11

Tot nu zijn we met z'n 3en en ik vermoed dat er niet meer mensen aansluiten, ik stel voor om het te verzetten naar het voorjaar, of een mooie winterdag.
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Ok Anita, ik wacht het gewoon rustig af.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Helemaal prima
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar