Zondagochtend wandeling

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Anita87
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2014 14:11

Beste allemaal,

Wie heeft er interesse om een keer met een groepje op zondagochtend te gaan fotograferen?

Omgeving 't Gooi (Naarderbos, Wolfskamer Huizen, of de hei op bijvoorbeeld) Andere ideeën zijn uiteraard welkom.
Misschien leuk om een paar modellen mee te nemen ( ik ben beginner en voornamelijk bezig met portretfotografie, maar ben ook gek op onze prachtige natuur)

Ik gooi de datum even op zondag 9 november om 9.30 uur ( mijn dagen beginnen vroeg dus eerder is ook mogelijk haha)

Ik hoor graag of er mensen zijn die interesse hebben.

Groeten Anita
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Hoi Anita, leuk idee en goed initiatief!

Ik woon niet heel erg in de buurt, en ben behoorlijk beperkt in tijd. Ik vind het wel heel leuk om te doen, dus ik ga het overwegen (onder voorbehoud dus). Bij voldoende animo (3, 4 man/vrouw) is het leuk genoeg denk ik. Ik raad aan om zo vroeg mogelijk tegen zonsopgang te gaan zitten vanwege het mooie licht rond die tijd.

Modellen hoeven we niet mee te nemen toch? Modellen genoeg als we met z'n vieren zijn. Er is vast wel iemand die af en toe model wilt staan voor een plaatje.
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Leuk, in het Gooi. Maar ik denk dat je een keuze moet maken. Natuur of portretfotografie. Beide lijkt me lastig.
Zonsopgang is rond 7.45 en dan moet je nog ruim van tevoren aanwezig. Ik hoor wel wat de plannen zijn.
Laatst gewijzigd door 1 op kiran, in totaal 30 keer gewijzigd.