Fotomaatje gezocht

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mark-800
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2016 20:02
WoonplaatsCOLON Soest
CONTACTCOLON

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mark en heb sinds een aantal jaar fotografie als hobby.
Destijds een aantal basiscursussen gedaan en sindsdien veel zelf aan oefenen geweest. Afgelopen jaar ben ik weinig aan fotograferen toegekomen maar dit ben ik nu weer aan het oppakken.
Het zou leuk zijn om met één of meerdere mensen er op uit te trekken en mooie foto's te maken en zo van elkaar te leren.
Ik hou erg van natuur en landschap fotografie, maar ook van mooie oude gebouwen.
Canon 550D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 | Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 | Sigma 50-500mm F4.5-6.3 |

Mark Fotografie
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Welkom Mark! Leuke hobby hè!
Ik woon niet echt ver van jou vandaan maar tijd is het grote probleem. Hoewel je tijd kan maken, dat gaat bij mij dus niet... ;)
(Drie kleine kinderen (2,5,6jr) met sport en vriendjes, volledig huishouden ivm berperkingen vrouwlief, 50 uur werken in de week, 10 bruiloften per jaar daar bij, een hond, verbouwing huis, en dan de spaarzame vrije tijd gaan we met ons campertje er op uit...)
Wanneer je een dag zou kunnen organiseren (na de zomervakantie) dat we met een groepje van het eosforum naar bv een dierentuin kunnen, dan lijkt me dat heel leuk.

Groet,
Bas

Ps, wat is je leeftijd?
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Welkom! In jouw omgeving is zoveel natuur en zijn zoveel oude gebouwen te vinden, dat moet goedkomen. De Utrechtse Heuvelrug t/m de Veluwe (Putten/ Nijkerk) is mijn werkgebied, ik rijd daar vrijwel iedere dag rond en er is zoveel moois te zien. Kastelen, kerken, boerderijen, allerhande natuur: keus genoeg.

Plan gewoon een uitje, via een topic in het forumdeel "wie gaat er mee naar", en dan komt het vast goed!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Mark-800
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2016 20:02
WoonplaatsCOLON Soest
CONTACTCOLON

@Beasar:

Jazeker alleen wel een dure hobby maar je moet er wat voor over hebben.
Ook lekker om in de natuur erop uit te gaan en lekker te fotograferen.
Ja, dat is wel druk, maar ik zal wel even kijken voor een leuk uitje ik weet alleen niet of er al meerdere uitjes gepland zijn.
Ik ben trouwens 26 jaar ;)

@ MarcoEOS550D

Dankjewel! Dat is zeker wel een mooie omgeving daar kom ik ook zo af en toe wel.
Ja, ik zal binnenkort even kijken om wat te plannen lijkt mij wel gezellig om met een groepje te gaan fotograferen :)
Canon 550D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 | Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 | Sigma 50-500mm F4.5-6.3 |

Mark Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar