Wie interesse in foto's maken bij grote auto dealer Alkmaar

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
PatrickV
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2008 15:36
WoonplaatsCOLON amstelveen
CONTACTCOLON

afhankelijk van datum wil wel mee doen
pielie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2010 17:53
WoonplaatsCOLON Terneuzen

In geval van een juiste datum, ben ik wel geïnteresseerd, al is het ver rijden....

Het zou idd wel gaaf zijn als een bedrijf wil sponsoren in idd bv een leuke studio set, achetrgronden etc... om het geheel net wat beter te maken.
Zeker als het destbetreffende auto bedrijf de beste foto's in de showroom wil hangen, is de combinatie van alles wel belangrijk...
EOS 50D|17-85 f4-5.6 IS USM|70-200 F4 L USM|50 1.8 MKI| Sigma 24-70 2.8|Canon 24-105 F4 L |Canon 100 2.8 macro| Hoya UV Pro1|BW UV|Kenko CPL|LP Rezo 190AW|2x Transcend 8GB 600x|Sandisk Extreme III 4GB|LP Flipside 400AW|580 EX II|
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

maar vind een hoop best maar niet van die meiden erbij dat vind ik altijd zo een enorme afkraak doen aan die auto's...
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Nathalietje schreefCOLONmaar vind een hoop best maar niet van die meiden erbij dat vind ik altijd zo een enorme afkraak doen aan die auto's...
Ik vind het wel leuk hoor :D

Afbeelding
j.f.otten
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2011 20:23

Als de datum mij uit komt, zou ik heel graag willen komen. Zo'n dag is altijd leerzaam voor mij.
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Nathalietje schreefCOLONmaar vind een hoop best maar niet van die meiden erbij dat vind ik altijd zo een enorme afkraak doen aan die auto's...
Hahahaha dan gooi je er toch een man op met een sixpack :D
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

Claudia007 schreefCOLON
Nathalietje schreefCOLONmaar vind een hoop best maar niet van die meiden erbij dat vind ik altijd zo een enorme afkraak doen aan die auto's...
Hahahaha dan gooi je er toch een man op met een sixpack :D
:D zou wel beter passen bij het onderwerp auto ja
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Ik ga, als mijn opdrachtgever betaald tenminste, morgen naar Cameraland in Alkmaar en daar mijn gerepareerde E-520 ophalen en mijn nieuwe 5D.

Dan ga ik kijken of zijn het interessant vinden om daar aanwezig te zijn als sponsor en met materiële zaken zoals lampen etc.

Wie kan er eigenlijk een uurtje kletsen over fotografie en auto's?
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik kan best een uurtje praten over fotografie. Ook wel over auto's.
Ik houd me per week ettelijke dagen bezig met het vastleggen van auto's; maar ik denk niet dat de dealer blij wordt als ik vertel op welke manier. Zo zit er in dit filmpje van een Mercedes o.a. werk van mijn hand qua beeld: http://www.autojunk.nl/2011/10/mercedes ... t-euroncap" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar