Karting Horensberg Genk.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Eerste beelden op dit forum, hopelijk smaken ze, en is alle commentaar welkom.
Allen uit de hand geschoten.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

10
Afbeelding


Groeten
Cris.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Lekker kleurrijk en scherp in ieder geval.

Helaas wat weinig aktie.
Kijkend naar 5 had ik 6 weggelaten. eigenlijk hetzelfde maar de kart is doorgesneden.
Verder op 4 rondom en bij 9 en 10 erg veel ruimte aan de onderkant, waarop niets te zien is.
Zou die wat krapper uitsnijden eventueel en die van 4 gelijk hiermee uit het midden van de foto halen.

Kort samengevat, bij composities is nog winst te behalen voor nog betere pics...
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik ga hierin mee met Frank, qua composities valt er nog wel wat winst te pakken, maar bovenal door wat meer actie.
Als ik een topic met in de titel karten aantref in een sectie sport, dan verwacht ik actiefoto's, en van de hele serie is er maar 1 foto waarin dat zit, foto 10 (dan wel de eerste van de twee tienen :D). Dit vindt ik dan ook gelijk de beste foto van de serie, hier gebeurt tenminste iets.

De andere foto's weten mij weinig te boeien. Zijn leuk als registratie voor de deelnemers, maar niet meer dan dat voor iemand die er niet bij was...
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Klopt allemaal, was ook niet bedoeld om actie foto's te tonen maar ook om eindelijk m'n lens te testen 8) , maar eerder voor de feedback, waarvoor dank!
Misschien kan ik beter de titel aanpassen met non-action pics? :wink: Of verplaatsen naar? :?
De volgende serie zullen actie-foto's zijn, maar eerst een gepaste lens, gezien ik niet dicht genoeg tegen het circuit mocht komen.
En croppen...bwa nee, toch niet met 50% :mrgreen:
Ik kan binnekort een 200mm 2.8 lenen, zal dan een serie posten en hopen op alweer goede feedback van de kenners hier!

Groeten,

Cris.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Update:
Eentje met iets meer vaart erin, maar niet tevreden met de combinatie ( F8 en 1/200" )

Afbeelding
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar