Handbal 24-4

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gri77ie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2012 13:08

Ik ben ook besmet met een virusje met betrekking tot fotografie... Ik ben aan de gang gegaan met handbal... mooie dynamische sport ! Hieronder een paar foto's. Ik hoor heel graag wat jullie er van vinden. Ik heb de camera net een week. Dus tips, tricks en do's and don't zeker welkom !

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3987_o.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0557_o.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2772_o.jpg

Ze zijn niet nabewerkt oid. Heb ik nog geen programma voor gevonden wat me ligt... maar zoals ik zei. Ik heb de camera net een week. Ik hoor graag tips en verbeterpunten !

mvg Ralph
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Het is wat lastig om zo foto's te beoordelen. Je kunt ze ook in een album plaatsen.

Maar over het algemeen de gebruikelijke basistips voor sport (en vele andere vormen van fotografie):
Kijk naar beelden van anderen en kijk wat je daar uit kunt halen wat je ook in je eigen fotografie kunt stoppen. Het wiel is al lang uitgevonden en je zult in deze opstartende fase echt niet een revolutionair beeld verzinnen. Probeert dus eerst de basis van sportfotografie onder de knie te krijgen. Dat is dus beheersing van je apparatuur en in staat zijn om een goede basisfoto te maken
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gri77ie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2012 13:08

fotojeroen schreefCOLONHet is wat lastig om zo foto's te beoordelen. Je kunt ze ook in een album plaatsen.

Maar over het algemeen de gebruikelijke basistips voor sport (en vele andere vormen van fotografie):
Kijk naar beelden van anderen en kijk wat je daar uit kunt halen wat je ook in je eigen fotografie kunt stoppen. Het wiel is al lang uitgevonden en je zult in deze opstartende fase echt niet een revolutionair beeld verzinnen. Probeert dus eerst de basis van sportfotografie onder de knie te krijgen. Dat is dus beheersing van je apparatuur en in staat zijn om een goede basisfoto te maken
Album maken, check ga ik doen en ze dan hier linken. Ik was gisteravond wat laat, en wilde jullie commentaar wel horen vandaar de plaatsing op deze manier. Ik ga, zodra ik weer thuis ben van mijn werk, dit op een andere manier posten !
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

maar houdt het dan wel in dit topic zodat we niet meerdere topics krijgen met de zelfde fotos

comentaar op de foto's

bij foto 1 hier had de sluitertijd iets sneller gemoeten. diegene die de bal gooit is niet helemaal scherp goed te zien aan de bal.
bij foto 2 had je met een lilchte flits haar water beter belicht.
bij foto 3 zelfde verhaal als bij foto 1

groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gri77ie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2012 13:08

pkupku schreefCOLONmaar houdt het dan wel in dit topic zodat we niet meerdere topics krijgen met de zelfde fotos

comentaar op de foto's

bij foto 1 hier had de sluitertijd iets sneller gemoeten. diegene die de bal gooit is niet helemaal scherp goed te zien aan de bal.
bij foto 2 had je met een lilchte flits haar water beter belicht.
bij foto 3 zelfde verhaal als bij foto 1

groetjes arjan
uiteraard doe ik dat in dit topic. Bedankt voor je commentaar. sluitertijd was 1/640 en 1/800 volgens mij maar volgende wedstrijd ga ik nog hoger zitten. Nogmaals bedankt !
Gri77ie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2012 13:08

Zoals beloofd, ik probeer het opnieuw... in dit topic. Ik hoop dat het nu iets beter gelukt is. Ben tevens met lightroom aan de gang gegaan. Ben er nog niet echt handig in... maar commentaar uiteraard heel erg leerzaam en welkom !
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar