Ronde van Angelslo (Wielrennen)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Crazyrooster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2010 18:28
WoonplaatsCOLON Emmen
CONTACTCOLON

Gisteren ben ik de hele middag op pad geweest met mijn 1000D. Hier in Emmen hield men de "Ronde van Angelslo". Voor mij een leuk moment om voor het eerst wat met sportfotografie te doen. Heb flink wat foto's geschoten met de tien onderstaande foto's als beste resultaten. Veel foto's zullen op elkaar lijken (Less is more!), maar zou er toch graag feedback op willen. Vandaar deze kleine selectie uit zo'n 150 foto's.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding
Canon EOS 1000D | EF-S 18-55 | EF-S 55-250mm IS | EF 50mm f/1.8 II | Fotografie Emmen | Flickr...
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

ik mis eigenlijk op alle foto's wel de scherpte, kan het zijn dat je de foto's niet verscherpt hebt na het verkleinen? bij de laaste foto ligt de scherpte naar mijn menig verkeert de voorste wielrenner trekt de aandacht op de foto terwijl de achterste wielrenner scherper is
verder heb ik niet zoveel met wielrennen dus zeggen de foto's me niet zoveel

groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar