Deventer

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Wenche
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2012 08:43

Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

De eerste foto lijkt een tikkeltje scheef te staan. Ik zou de toren ook liever iets uit het midden hebben gehad. Ik vind de foto wat zwart/wit betreft een beetje te grijzig. Ik vind de tweede foto dan ook de mooiste van deze twee.
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

jonggolde schreefCOLONDe eerste foto lijkt een tikkeltje scheef te staan. Ik zou de toren ook liever iets uit het midden hebben gehad. Ik vind de foto wat zwart/wit betreft een beetje te grijzig. Ik vind de tweede foto dan ook de mooiste van deze twee.
Ook hier ben ik het mee eens.

Links en rechts van de kerkklok (wijzerplaat) zit een stipje. Vuiltje op de lens?
Groeten, Jaap
Gebruikers-avatar
Wenche
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2012 08:43

Ja, die stipjes heb ik ook gezien... Maar pas thuis op de pc... Heb toen de lens bekeken en inderdaad, stofjes of de lens... Morgen gaat de camera naar de fotozaak voor een reinigingsbeurt, lens, body en sensor...
Vond het op deze foto niet eens zo heel erg storend...

Ik heb geprobeerd de toren recht te zetten, waardoor de rest dus iets scheef lijkt...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar