HDR Radio Kootwijk

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Flevospotter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 19:01
WoonplaatsCOLON Almere-Stad
CONTACTCOLON

Gisteren was het idee om naar een dierentuin te gaan om daar het nieuwe glaswerk eens uit te testen. Maar helaas kwam het er niet van en schoot het in de ochtend niet echt op. Change of plans, en naar Kootwijk gereden. Aldaar via de zandvlaktes gelopen naar Radio Kootwijk (dat hadden we even onderschat).

Aldaar was het redelijk druk en omdat ik niet alleen was kon ik niet de tijd nemen om het beste uit de locatie te halen. Desalniettemin heb ik onderstaaande HDR plaat er nog wel uit weten te halen:

AfbeeldingRadio Kootwijk by Maarten Otto, on Flickr
Regelmatig op het juiste spoor...
EOS 6D: Tamron 24-70 f2.8 . Canon 70-200 f2.8L IS II USM . Canon 50mm f1.8 . Samyang 14mm f2.8 . Tamron 150-600 (BigRon)
EOS M3: 22mm f2
flickr
maximus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2009 16:52
CONTACTCOLON

Voor mijn gevoel is hij te donker, ik vind hem niet helemaal in balans. Er zijn erg mooie wolken, daar zou je meer uit moeten kunnen halen lijkt me.

Verder staat het gebouw net iets links van het midden. Vanwege de symmetrie kan je hem misschien nog wat naar het midden croppen.
It's not the quality of the pots that makes food taste good
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Ik ben het wel eens met maximus, ook kan het gebouw wel wat meer pit gebruiken denk ik. Ik heb het gevoel dat hij ook een heel klein beetje naar rechts helt?

Misschien is het ook wel mooier in kleur, helemaal door de combinatie van blauwe lucht en wolken.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Lijkt me supergaaf in kleur....
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Op mijn scherm lijken er rechts wel strepen te zitten in de (blauwe) lucht.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar