Schiphol

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Omdat ik vanochtend om 04:30 op het bruisende schiphol stond vond ik het de moeite om de camera wel even mee te sleuren.

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

Twee totaal verschillende foto's, waarom dan? Nou ik vind dat een enkele foto moet kunnen spreken. Moet iets kunnen zeggen en dat met als je er langer naar kijkt je steeds meer dingen ziet waarom dat moment en waarom de foto is geschoten.

Twijfelde over het subforum, dus mods mocht het niet goed zijn verplaats gerust.
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
kaaskop
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 403
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2005 09:50
WoonplaatsCOLON alkmaar

mooie foto's al doet de eerste me niet zoveel ik denk persoonlijk dat al die voetjes er niet bij hadden gehoeven.alleen de persoon had ik interessanter gevonden.

de 2e foto vind ik wel gaaf.mooie diepte in de foto en dat zwart wit maakt de foto misschien nog wel levendiger dan dat deze foto in kleur zou zijn geweest en misschien wel te druk zou zijn geworden.

groet Ton
Airliners Jetphotos
Quote: "What is the purpose of your visit to the USA? I like to shoot airliners with my Canon." Somehow the immigration officer was not amused...
Canon 50D Canon 300D 18-55 75-300is/usm (nu sparen voor glas)
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Ook voor mij foto 2. Mooie symmetrie. Vind hem alleen wel erg druk.
Kijk ook eens op mijn Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar