Allerlei gebouwen

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
m-dejong
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2011 17:46

Denk er al langer over, maar sinds vandaag ook eens begonnen om foto's te maken van gebouwen. Hoop dat jullie wat feedback kunnen geven!

Afbeelding
Prestige object by Michael-deJong, on Flickr
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Staat dit gebouw tussen driebergen en zeist? Ik kom daar in enige regelmaat, want er staan twee espressomachines van DE

Mooie foto,
Bas
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
Snellius85
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2009 07:57
WoonplaatsCOLON Zeist

Ja dat staat het... ik ben daar eergisteren s'avonds nog geweest om foto's te maken. Dit gebouw staat op 300 meter van het kapel vandaan waar ik mijn foto heb gemaakt : (http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 00&t=99952" onclick="window.open(this.href);return false;). Ik wou eerst bij dit gebouw een orb maken maar daar was het gebouw te vel belicht voor.
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Mooie foto. Heb alleenhet idee dat hij scheef staat. Of is dat gezichtsbedrog, veroorzaakt door het water op de voorgrond?
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

@zweuds: volgens mij ook een heel klein beetje scheef in het horizontale vlak. In het verticale vlak staat hij wel precies rechtop.
Jammer dat de linkerzijde van het gebouw (voor de kijker rechts) iets feller is verlicht dan de andere zijde.
Daardoor is deze zijde net iets overbelicht. Wellicht kun je dit in LR of PS nog corrigeren.
Verder een mooie overzichtplaat, waarbij de stilhouet van de bomen echt iets extra's toevoegd aan de foto.

Overigens, ga je hier een verzameltopic van maken? Je titel is namelijk "allerei gebouwen" en ik zie er maar één.

gr Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar