Hondenleven

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jhmjongen
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014 07:16
WoonplaatsCOLON Born

1. Ik ben een klein beetje zeilig

AfbeeldingIMG_0458 by johnjongen, on Flickr

2. Oeps even een plasje doen, moet ook gebeuren

AfbeeldingIMG_0459 by johnjongen, on Flickr

3. Zo van dat alles wordt ik wel moe, even uitrusten, lekker bruin worden in het zonnetje.

AfbeeldingIMG_0466 by johnjongen, on Flickr

4. Mijn naam is Dino

AfbeeldingDino by johnjongen, on Flickr

5. En dit is mijn speelmaatje Dexter.
AfbeeldingIMG_1091 by johnjongen, on Flickr
Canon 600D kitlens 18-55mm
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Ik ben geen pro maar wil toch wat kwijt over je foto's.
Foto 1: Compositie vind ik mooi, jammer dat ze net niet naar je kijkt. Het mindere aan de foto vind ik dat de helft van Dino in de zon staat waardoor dit de aandacht dit geld ook voor de achtergrond. Door dit harde licht valt dit meer op dan het mooie koppie van Dino. De ogen zijn wat mij betreft te donker.
Foto 2: Hier staat Dino Heel mooi op maar hier vind ik persoonlijk de omgeving wat rommelig.
Foto 3: Leuk zo op het bankje. Paar puntjes. Ik vind de foto wat krap gekaderd. En door het zonnetje op het kopje is het als of ze licht geeft. En valt dit als eerste op. Ook bij deze vind ik de ogen aan de donkere kant.
Foto 4: Door de lichte achtergrond oogt de foto wat flets en de ogen extra donker. Waardoor je deze niet ziet. verder staat ze er mooi scherp op.
Foto 5: Aan de linkse kant wat krap gekaderd. En door je fototitel, zou je verwachten dat het vriendje er scherp op zou staan en Dino niet.
Nog even over de oogjes. Ik weet dat ze sowieso donker zijn maar het lijkt of ze geen oogjes heeft op foto 2 na dan.
Groetjes Rianne.
Gebruikers-avatar
jhmjongen
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014 07:16
WoonplaatsCOLON Born

@ Rianne,
Thx voor je tips en commentaar. Ik zal er bij de volgnde keer proberen aan te denken. Ben nog niet zoang in het bezit van mijn Canon 600 D. Dus oefening baart kunst en door plaatsen van de gemaakte fotos hoop ik beter te worden.
Canon 600D kitlens 18-55mm
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar