Natuur en dierenfoto's graag feedback

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
santos_05
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014 09:57

Helaas is er geen verzameltopic meer actief voor zover ik kan vinden, maar bij voorstellen kreeg ik de tip om gewoon foto's te plaatsen en zo verder te leren.

Heb alleen gecropt, verder niet bewerkt, aangezien dat een ander subtopic hoort zag ik.

Er is nu een foto van een van onze honden waar ik graag feedback op zou willen.

Het is een zwarte hond. Meestal wordt hij te donker, maar dat is nu wel gelukt. De achtergrond is nu te licht volgens mij.

Canon 450D M f5.6 1/50 Iso200...

Afbeelding

Canon 450D M f5.0 1/80 Iso400...

Afbeelding

En nog een foto waar ik het onderwerp erg leuk vind, maar ook graag jullie ideeen en meningen:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ja ik herken het probleem met onze friesche staby en z'n zwarte kop heb ik het ook altijd moeilijk...
Bij de eerste heb ik ook het idee dat descherpte net mist. (Maar ze zijn nogal klein om het goed te zien) Alternatief is denk ik een invulflits zodat je achtgrond en hond beter kunt scheidn. Mij stoort het niet heel erg dat het wat lichter is, de palen en kleurverschillen maken het wat onrustig. De tweede is nasr mij smaak veel beter, scherper, rustiger...
Apple fan, Canon volger...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar