Bambi's papa in Lelystad!

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
JannitavdH
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2015 12:50

Hello than!
Mijn allereerste upload is een feit! Dit hert schoot ik in het Natuurpark in Lelystad, afgelopen zondag. Omdat het de allereerste lentedag was, was het natuurlijk razend druk. Ik was verbaasd dat er uberhaupt beesten te zien waren. Ik liep tegen dit hert aan, ik in mijn sluipmodus naar het hek toe, bang dat hij me zou horen, komt er een klein jochie achter me aan gerend, 'Kijk mama, een hert!'. Weg hert. Gelukkig kon ik hem vlak voor die tijd nog schieten, zie hier het resultaat. Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Leuk dat je het verhaal van de totstandkoming erbij verteld. Mooi dat je toch nog twee foto's hebt kunnen schieten voordat hij verjaagd werd. De foto's zelf zijn erg onrustig door alle obstakels die erdoorheen staan (kan je niets aan doen). Daar komt bij dat je onderwerp vrij donker is, die is daardoor niet goed herkenbaar.

Het enige dat helpen zal is vaker terug gaan en proberen een positie te kiezen waarbij voorgenoemde verminderd wordt. :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar