dylan

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Sassy Photography
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2016 14:38

ook hier is commentaar van harte welkom voor het leerproces.

1.

AfbeeldingIMG_0060 by saskia pernau, on Flickr

2.

AfbeeldingIMG_9156 by saskia pernau, on Flickr
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Vooropgesteld: ik ben niet zo van de portretten, maar algemeen kan ik wel iets over de foto's zeggen:

1. In mijn ogen mooie foto, waarbij het jammer is dat de bank de verder rustige achtergrond vanaf de neus verstoord
2. Tengenlicht.... probeer het fototoestel te laten flitsen, zodat het hoofd wordt opgelicht. Hoofd voorover durf ik niet te zeggen of dit leuk/niet leuk is. Wel is door deze houding in de kijkrichting nog maar weinig ruimte over, dus iets naar links mikken om meer kijkruimte te krijgen.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Sassy Photography
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2016 14:38

kijk...dit is dus echt iets waar ik wat aan heb. ontzettend bedankt voor je commentaar vfrood.

foto 1 was me dus de (te drukke) achtergrond niet eens opgevallen. het is trouwens geen bank maar een bigshopper met bloemetjesmotief. dus zorgen voor een rustige achtergrond ook al zijn het spontane foto's..staat genoteerd.

foto 2 commentaar staat ook genoteerd. heerlijk om op deze manier van alles te leren.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar