buitenshoot dylan

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Sassy Photography
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2016 14:38

tips zijn van harte welkom.

1.

AfbeeldingIMG_0229 by saskia pernau, on Flickr

2.

AfbeeldingIMG_0230 by saskia pernau, on Flickr

3.

AfbeeldingIMG_0231 by saskia pernau, on Flickr
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Arme Dylan :)

1. Veel boom en er groeit een schoorsteen uit zijn hoofd. Belichting/schepte prima.
2 en 3 Je hebt een combinatie van een lichte (lucht/water) en een donkere achtergrond. Dit maakt de foto erg druk. Probeer je zoon voor iets rustigs te zetten :D Of een HEEL grote boom. (En ik spreek me hier niet tegen :) Alleen boom is veel rustiger als achtergrond)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Sassy Photography
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2016 14:38

foto 1...omg lig helemaal in een deuk om je commentaar maar je hebt helemaal gelijk. ook hier heb ik weer veel aan je commentaar net als bij foto 2 . dit soort dingen zie ik dus door de zoeker echt nog niet( eerste camera met zoeker, daarvoor altijd cameras met schermpje gehad).

oh en dylan is trouwens een heel gewillig slachtoffer om op te oefenen hoor. hij vind het heerlijk om op de foto te gaan haha.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar