Babyshoot Destiny 3 maanden oud

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
avdakker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 18:19
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

Een dikke week geleden nog een babyshoot gehad van een meisje van 3 maanden. Destiny is de naam:

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Ik vind deze wederom erg tof om te maken. (had alleen het horloge af moeten laten doen)
Afbeelding

Brand maar los.
Laatst gewijzigd door 1 op avdakker, in totaal 29 keer gewijzigd.
Canon 5D MKIII, Canon 5D MKII, Canon Speedlight 600EX -RF, Canon Speedlight 580EX MKII, Canon 70-200 F2.8 L USM, Canon 24-70 F2,8 L USM, Canon 24-105 F4 L IS USM, extender 1.4 Type I
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

Ik ben lang niet zo goed maar als ik dan toch iets mag zeggen.
Ik had hem zijn horloge uit laten doen...maar verder erg mooi !!!
Gebruikers-avatar
avdakker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 18:19
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

Die opmerking had ik er zelf ook al bij staan ja. Das altijd achteraf zoiets :( Voortaan moet ik mezelf aanleren dat ik dat voor de shoot al ga vermelden.
Canon 5D MKIII, Canon 5D MKII, Canon Speedlight 600EX -RF, Canon Speedlight 580EX MKII, Canon 70-200 F2.8 L USM, Canon 24-70 F2,8 L USM, Canon 24-105 F4 L IS USM, extender 1.4 Type I
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Leuk gedaan hoor!
Nummertje 4 (ff nummeren, is makkelijker :wink:) is het jammer dat het truitje overbelicht is. De sepia omzetting vind ik ook niet zo heel erg mooi als ik eerlijk ben. Ze valt ook helemaal weg in de achtergrond.
Nee, die doet het dus niet voor mij. Maar de rest vind ik wel lekker om naar te kijken hoor!
1 vind ik ook erg mooi van kleur. Bij 2 gaat het gewoon om dat lekkere bekkie uiteraard! 3 was misschien ook niet vervelend geweest als je met wat meer schaduwen gewerkt had maar zo kan ie ook zeker!
Nummertje 5, Superbaby, is natuurlijk ook erg gaaf! Horloge was beter als ie er niet was geweest nee. Dat vind ik ook bij plaat 3 trouwens.

Ik heb mezelf aangeleerd (en ik vergeet het nogsteeds weleens hoor) om de modellen voor de sessie even te bekijken op zulke dingen als het horloge en pas daarna met de sessie te beginnen.
Gebruikers-avatar
avdakker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 18:19
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

Nummeren....helemaal vergeten door het copy past verhaaltje ;)
Dank voor je reactie. Ik neem je puntjes mee de volgende keer, al vind ik zelf het donkere wel mooi maar dat zal mijn smaak zijn. Betreffende het truitje, daar heb je gelijk in.
Canon 5D MKIII, Canon 5D MKII, Canon Speedlight 600EX -RF, Canon Speedlight 580EX MKII, Canon 70-200 F2.8 L USM, Canon 24-70 F2,8 L USM, Canon 24-105 F4 L IS USM, extender 1.4 Type I
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Leuke serie hoor (heb zelf twee weken een kindje van bijna 2 weken op de foto mogen zetten, maar die keek nog niet zo blij de wereld in, hihi). De "sepia" vind ik ook de minste. niet zo zeer om de kleurkeuze op zich, maar door de verhouding van de tinten op zich. Het uitgebeten pakje van het kindje met die gele scahduwtinten oogt niet lekker. en moeders is dan weer iets te sober mi
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
avdakker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 18:19
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

Dank voor je reactie en mening. Het gele is gewoonweg het sepia gebeuren. Ik bewerk wel iedere kleur afzonderlijk met de schuifjes maar dit is al een stuk minder als het standaard sepia.
Canon 5D MKIII, Canon 5D MKII, Canon Speedlight 600EX -RF, Canon Speedlight 580EX MKII, Canon 70-200 F2.8 L USM, Canon 24-70 F2,8 L USM, Canon 24-105 F4 L IS USM, extender 1.4 Type I
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Prachtige serie!

Iets teveel omgeving maar dat mag de pret niet drukken.
Nummer 5 is mijn favoriet... Die oogjes :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar