Multivlaai

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
mssphotography
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2011 16:53
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

firstgas
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2005 12:53
WoonplaatsCOLON Tilburg

Ik zie er weinig uitdaging in. Zowel de compositie als de belichting kunnen wel wat spannender.

En gaat het nu juist wel of niet om de merknaam in het midden?
Een paar body's en wat lenzen in een tas maken me erg blij.
mssphotography
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2011 16:53
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

ik heb expres niet de nadruk gelegd op multi vlaai het leek mij juist beter over komen als de vruchtjes scherp waren op de voor grond en dat de merknaam iets minder opvalt maar er wel is haha

uiteindelijk gaat het toch om de taart (vlaai) he :)

waarom zou een foto van een taart spannend moeten zijn? ik vind hem er spannend genoeg uitzien lol
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Een foto van een vlaai hoeft er van mijn niet spannend uit te zien. Wat'ie wél moet doen, is ervoor zorgen dat ik trek krijg en het liefst een hap zou nemen. Nu is dit niet echt de vlaai die ik zou kiezen, maar desondanks ziet hij er wel lekker uit. In die zin is de foto dus geslaagd. Maar goed, het hangt er net van af met welk doel je een dergelijke foto maakt.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
mssphotography
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2011 16:53
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

nou het was de "verjaardags" vlaai van m`n schoonvader dus eigenlijk is het een zomaar foto die leuker uitpakte als dat ik gedacht had :)


hij was iig wel lekker haha
Koen Smit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 320
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 07:57

Focus ligt op het fruit, maar mn ogen worden getrokken naar 'multivlaai' en teatime.
Vind het meer een kiekje, en geen showcase.
mssphotography
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2011 16:53
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

ik vind dat alles op de foto de foto juist maakt. vlaai, Tea time, vruchten merknaam onscherp maar wel aanwezig.

Als hij voor mij persoonlijk geen showcase was geweest had ik hem wel bij kiekjes geplaatst
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Ik ga mee met het commentaar van Koen.
Deze foto hoort meer bij snapshots wat overigens ook alleen in showcase te vinden is als het je daar om gaat.
Ik vind juist ook dat het woord teatime en het hele bruine vlak mijn aandacht trekt.
Je had beter het kopje thee en teatime er meer bij kunnen betrekken en misschien de vlaai in z'n geheel.
Nu komt het over alsof het zomaar bats boem gemaakt is, niet is nagedacht over compositie.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar