Royal Republic @ Melkweg, Amsterdam

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Van de week heb ik al de fotos van de Guano Apes laten zien, maar het voorprogramma mocht er ook wezen. Die foto's wou ik toch ook nog even laten zien!

De zanger maakte veel contact met het publiek.
1:

17771

De drummer was lekker op dreef.
2:

17772

Zoals ook de zanger:
3:

17773

4:

17774

En de zanger bleek ook 'drumtalent' te hebben
5:

17775

6:

17776

En nog eentje die het in zwart/wit beter deed
7:

17777


Ik hoop dat ze bevallen en laat vooral weten wat er beter kan. Ik vind dit echt leuk om te doen en wil graag beter worden.

Thanx!
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

En deze had ik ook nog niet gehad (ben ik dan bij voor vanavond, krijg type griep :P)
Erg gave serie. Gaat iets van uit , dus dat is alvast lekker
#1 op zich mooi moment en prima foto kijk wel uit vooor het overbelichte op de arm, dat kan de aandacht van het hoofd trekken (en doet dat hier ook een beetje)
#2 ook weer een super moment, wel wat druk en misschien loont het de kop van de drummer wat op te lichten
#3 Beetje centraal en erg veel contrast (heb ik ook net geleerd ;)). Vind het standpunt niet zo mooi als bijna hetzelfde moment verderop.
#4 op ich een goed idee eens een landscape er bij te zetten, schuin werkt vaak ook goed, maar hier vind het een gesloten compositie opleveren, niet zo geweldig.
#5 alweer een goed moment :shock: nou ja, als je heel kritisch wilt zijn zou je ietsje eerder willen afdrukken, dan is de arm net wat verder van het aangezicht.
#6 Deze met de drummert erbij in landscape :P... nu een beeje als 3. let ook een beetje op losvliegende zaken die er helaas een beetje toe doen, zoals het kleine stukje microfoon rechts en de standaard links.
#7 jajajajaja... heel krachtige plaat.

Oh, en dank voor de serie, ik ga ze donderdag zien en weet nu een beetje wat ik kan verwachten ;)
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

@mmk: thanx voor de feedback.

1. inderdaad beetje overbelicht, maar dat krijg je zo moeilijk weg (zeker als je geen photshop gebruikt, maar lightroom).
2. moet inderdaad eens uitzoeken of ik ook lokaal kan oplichten met lightroom
4. wat bedoel je met 'gesloten compositie'. Ik vind hem wel lekker wegkijken.
6. Ging niet passen met een 70-200 lens op 5 meter afstand ;-). Maar er is hoop. Heb gister de 24-70 besteld en dan past alles net wat beter :-D

En veel plezier donderdag. Ik weet zeker dat je een geslaagde avond tegemoed gaat. [fluistermode]Ze waren eigenlijk stiekem wel wat beter dan de Guano Apes.[\fluistermode]
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Dat is een mooie combi, met een prima mooi bereik: 24-200 mm in echt donkere holen zou je nog een prime kunnen overwegen.
Ze openen Dauwpop trouwens , dus dat wordt een morgentje ;)
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

wow, stuk voor stuk knappe foto's die duidelijk weergeven waar de band voor staat. Energie en ervoor gaan.
Met kleine stip op 1 staat voor mij nr 5 maar 't zijn alle 7 knappe compo's !!
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

@PDH65: Thanx!
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar