Hortensia's

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Voor een project heb ik Hortensia's gefotografeerd. De bedoeling is dat er een aantal grote doeken (tot 4x6 mtr als grootste, 2,50 x 3,75 als kleinste formaat) van gemaakt worden om de specialiteit van het tuincentrum te benadrukken. Gisteren ben ik aan het einde van de middag gaan fotograferen op een locatie waar ik mooie soorten wist te staan, komende dagen komt er nog wel eea. bij. Bedoeling is dat dit met 2-3 weken op locatie hangt.
Alles is gemaakt met de 70-200 uit de hand op groot diafragma.

1

19679

Met druk vliegverkeer wat je pas in 2e instantie ziet.

2

19680

3

19681


4
Tja, en zonder de Annabelle's gebeurt er (bijna) niks meer in Hortensialand...

19682

5

19683

Graag hoor ik jullie reacties,
Gr, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Stoer dat jouw foto's zo groot gaan worden opgehangen!! Ik vind de eerste foto het mooist zo lekker met het zonnetje erbij.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Ben het helemaal met je eens mbt die 1e foto! En ja, het is wel erg mooi om foto's zo groot opgeblazen te zien worden, ik werk daar ook echt op voor mijn potentiële afnemers om retail bedrijven sfeervoller te maken. Het uitdragen van seizoen en emoties in gewone dingen.
Bedankt voor je reactie!
gr, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar