Kymberley by E7picture @ studio Martinus (deels 18+)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

E7picture schreefCOLONAls je de controle voor overbelichting doet op deze foto dan schrik je enorm
Waarvan? Dat het een mooie foto is? :wink:

Deze foto is een goed voorbeeld van de abstractie van fotografie. Als je deze foto mooi vind, is de techniek ver ondergeschikt. Als je deze niet mooi vind, ga je naar de techniek kijken en ja, die klopt gelukkig (mijn mening uiteraard) niet. :wink:
De overbelichting (technisch "fout") zorgt hier juist voor de sfeer en maakt het dat iemand het een mooie plaat vind.

Voor de duidelijkheid: ik heb het over foto 2.
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

voor mij foto 5 erggg mooi.het is erg leuk om met kymberly te werken ik heb ze zelf ook al 3x voor de lens gehad :D


Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Ik vind foto 2 juist door het overbelichte erg mooi!
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
BossHogg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2010 15:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik vind het een schitterende serie compliment waard. :wink:
Zelf zit ik nog niet op dit niveau "helaas"

En die paar "kleine opmerkingen" tja, daar kan je mischien weer wat lering uit trekken.
kortom: ik vind het een mooie serie geeworden

Ga zo door Erik
Lenzen zitten in mijn ogen en objectieven op mijn camera!
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Hoi allemaal,

Tof om te zien dat er nog steeds reacties bij zijn gekomen.

@ Sushi en Dianawoman
Ja ik vind zelf het overbelichte ook niet erg en is een bewuste keuze. Zoals ik een stukje eerder schreef heeft de basis bewerkte JPEG geen overbelichting. Maar is de uiteindelijke versie wel een sfeer waar ik voor gekozen heb en neem het overbelichte er op de koop bij toe / zorgt juist voor mijn gewenste effect. Heb de "regels" dus los gelaten en geloof me, dat gaat heel erg tegen mijn eigen natuur in :D

@ BossHogg
Volgens mij heb jij ook genoeg in je mars. Je serie van het huwelijk was klasse en ik heb ook mooie portretten van je gezien. Maar compliment is erg leuk om te krijgen, thanks!

@bacovuikie (Ruud)
Kymberley heb ik toen voor het eerst gezien en heel klein beetje gesproken op de dag in Doel. Dat was al leuk, maar een hele dag met haar optrekken is zeker geen straf (hele dag met Martinus optrekken was trouwens ook absoluut geen straf maar dat terzijde).
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Haha, nu moet ik toch maar even reageren Eric. Dat was wederzijds hoor !!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar