Bronst Veluwe

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Jelmer
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2010 19:42

Ik lees hier en daar dat op de wildbaanweg bij de Veluwe nog wel is gevoerd wordt zodat de herten dichterbij komen. Wie is hier wel is geweest? Is het de moeite waard? Hoe laat voert men in het algemeen en waar ergens wordt er gevoerd bij de wildbaanweg?
Gebruikers-avatar
almanbrother
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2465
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2006 13:45
WoonplaatsCOLON Heuvelrug
CONTACTCOLON

Ik ben er zeker geweest (zie m'n topic http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 76&t=96707" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Het voeren is afgelopen, dat gebeurde tot afgelopen weekend. De bronst op de HV is eigenlijk ook over. Echt zinvol is het niet meer om daar naar toe te gaan.
Je kunt je nu beter richten op de Amsterdamse waterleidingduinen, waar de bronst van de damherten op komst is.
Groet,
Aldert
Ik zou toch eens HIER kijken!!
Voor een account op zenfolio.com: code QHS-2X7-66B
Jelmer
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2010 19:42

Bedankt Aldert voor je antwoord, spijtig dat ik er te laat bij ben. Moet het toch even in de gaten houden zodat ik volgend jaar wel op tijd ben! :wink: Amsterdamse waterleidingduinen is te ver weg voor mij. Ik ga hier wel in de omgeving in de bossen liggen 's ochtends hopelijk komt daar nog een ree voorbij. Jou foto's zijn in ieder geval erg geslaagd!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar