Fotoshoot Huwelijksjurk

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
LongJoy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2006 23:32
WoonplaatsCOLON Utrecht, The Netherlands
CONTACTCOLON

Was ingehuurd om hier wat foto's van te schieten.
Een marokkaanse weddingplanner uit de buurt die vaker bij mij langs zal komen voor foto's.
Enjoy.. :-)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
Joyful and loving memories for a long time.
Bezoek ook eens www.LongJoy.nl | www.facebook.com/LongJoy | www.twitter.com/LongJoy
Gebruikers-avatar
Teranique
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1304
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 16:52
WoonplaatsCOLON Daar waar ik het liefste ben ...

Ik zou heel tevreden zijn met dit resultaat ... maw ik vind het een mooie serie, mooie kleuren, geweldige trouwjapon ... mooi model ... geweldige foto's.
Groetjes, Mo

~ Ochtendhumeur? Zet eens een theemuts op! ~
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Mooie kleuren, mooie serie, kun je trots op zijn!
Wel vind ik dat er iets teveel is verzacht aan de huid, deze toont wat onnatuurlijk en popperig.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Mooie foto's, mooie kleuren. Het enige dat mij meteen opvalt zijn de kreukels in het achtergrondpapier op foto 1 en 5.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
boebes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 174
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2007 20:53
CONTACTCOLON

Prachtige jurk, zou bijna nog eens willen trouwen;). Mooie kleurige foto's persoonlijk vind ik de huid een beetje te soft gemaakt, komt een beetje popperig over, al mag het denk ik wel uit het oogpunt van de klant. En bij foto nr 1 had ik haar de hand open laten houden ipv de mouw vast. Maar dat is weer pietlutten
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

ik vind ze ook allemaal mooi en ik vind de huid wel meevallen vind het in deze foto's juist heel goed kunnen,
groetjes arjan.
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gebruikers-avatar
hbarkhof
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2010 12:18
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant, Best, hbarkhof
CONTACTCOLON

Foto's en jurken heel erg mooi maar de huidskleur vind ik vreselijk. Neem dan gelijk een etalagepop. maar smaken verschillen blijkbaar.
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

De huidkleur en de knalrode nagellak (damn, ik met mn nagellak ook..) vind ik erg jammer. Verder vind ik het werkelijk fantastisch mooie foto's! Heel mooie kleuren!
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

mag allijd ietsje gesoft worden bij deze stijl, maar voor mij persoonlijk ook ietsje te, da's jammer, want voor het overige erg okee
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Prachtig!

Ook de visagie overigens
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Mooie foto's. :D
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Kreukjes achtergrond zijn inderdaad heel erg zonde. Daarnaast vind ik dat haar gezicht soms iets te veel glimt door weerkaatsing van het flitslicht. Nabewerking van de huid is smaak gebonden maar had voor mij ook iets minder gemogen.

Schitterend model en erg mooie poses. Goeie keuze van compositie en neerzetten van het model. Foto 3 doet me daarbij het minste maar is eigenlijk een compliment voor de andere 4. Foto 1 is daarvan mijn favoriet.

Voor een topic met titel "Huwelijksjurken" ben ik trouwens wel erg benieuwd naar waar de rest is gebleven ;)
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
breinmeisje

Doe met de opmerkingen wat je wilt. Maar ik vind ze verder erg goed.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Mooi, jammer van de kreukels achtergrond en de huid. Je maakt hem vreselijk glad, maar vergeet pukkeltjes en oneffenheden weg te halen. Dat is een beetje half werk. Als je dan zo'n mooi model, zo'n mooie jurk en zo'n mooi visagie gebruikt, doe het dan ook goed. Ik neem aan dat je dit hebt gedaan om een prachtige serie neer te zetten die echt aan alle kanten perfect moet zijn......

groet Martijn
Gebruikers-avatar
ebeckers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010 20:12
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Prachtig hoor! Lijkt me geweldig om zoiets te doen!

Erwin
Romantische & moderne bruidsfotografie: http://www.erwinbeckers.nl
Facebook:http://www.facebook.com/ErwinBeckersFotografie
Gebruikers-avatar
LongJoy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2006 23:32
WoonplaatsCOLON Utrecht, The Netherlands
CONTACTCOLON

Huidskleur/gladheid ==>> check.

Heb problemen met mijn nieuwe monitor sinds ik van mijn 'old skool' 17" 4:3 over ben gestapt naar mijn nieuwe 22" 16:10
Nadat jullie meldingen hadden gemaakt over huidskleur wat niet zo lekker was bekeek ik de foto's op mn laptop en daar vond ik ze inderdaad soms ook iets te 'koud' en te glad..

Ik zie het bij lange na niet zo goed op deze monitor..had deze foto's maandag aangepakt maar blijkbaar niet zo goed eruit gekomen.
Op de oude zag ik alles helderder...scherper..
Gezichtsveld bij de nieuwe ben ik bij lange na nog niet echt aan gewend.

Maar goed...kreuken niet weggewerkt..zag ik wel...maar geen werk van gemaakt.
Oh en..in mijn excitement ook een verkeerde titel aangemaakt...het is geen huwelijksjurken...het is huwelijksjurk.
De opdrachtgever komt binnenkort weer eens met een nieuwe serie langs.. ;-)
Joyful and loving memories for a long time.
Bezoek ook eens www.LongJoy.nl | www.facebook.com/LongJoy | www.twitter.com/LongJoy
carla333
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2010 15:08

Ik vind foto 4 erg mooi, en past een glamourhuidje hier wel bij...
Prachtige make-up!
Gebruikers-avatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 706
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 20:22
WoonplaatsCOLON Arnhem

Jahaaa! Lekkere foto's

Om even af te wijken van de rest, mijn opbouwende kritiekpuntjes (veel is al genoemd):

Foto 3. Dit portret kan iets beter, kin had meer omhoog gemogen, lange hals had ze kunnen maken. En als je naar de ogen kijkt lopen die behoorlijk dicht met deze kleurstelling, de iris had je iets mogen ophalen naar mijn mening. Er zit veel werk in wimpers en oogschaduw qua visagie dat er nu niet goed uitkomt. Een tijdelijke lichtje op ooghoogte of reflectiescherm?

Foto 5. Heel zwart/wit/onvriendelkijk/stereotiep geschreven vind ik deze te strak gekaderd, waardoor het model iets van een propje krijgt. Als je links langer had gelaten, geef je de suggestie van lange benen. Rechts en onder mag nog best een reepje achtergrond bij. Maar begrijp mij goed: bij deze pose en belichting nog enkel 2 staande sneeuwpanters en het zou Magnum zijn ;-)

My 2 cents...
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

wat een prachtige foto's de kleuren van de jurk en het model.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar