Camera Experience

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
A3 A
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 271
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2006 20:34
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Ik wil een aantal foto's van de modellen op Camera Experience 2011 met jullie delen.
Voorzover ik weet ben ik ze hier nog niet tegengekomen, terwijl er toch heel veel foto's van ze gemaakt zijn.

24633

24631

24637

24634

24636

24635

24632

Canon 5DMIII en EOS-R | Tamron 24-70 2.8Di VC USD | Tamron 70-200 2.8Di VC USD| Sigma 150-600mm F/5-6.3 DG OS HSM Contemporary |Canon 100mm Macro 2.8 | Canon 50mm 1.4 |

http://www.a3afotografie.nl
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Zo zijn ze op een autobeurs ook te maken hoor.
Ik snap niet echt helemaal wat je met het topic bedoeld. Fotografisch zijn het niet echt hoogstaanders. De belichting is in bijvoorbeeld foto nummer 2 verre van goed te noemen, de flits spat er vanaf.
Nee, ik kan dit niet echt meer dan kiekjes noemen. Sorry
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Ben het eerlijk gezegd wel eens met Jeroen. Kijk ook eens even naar je witbalans, die oogt wat mij betreft ook niet helemaal lekker.
Gebruikers-avatar
A3 A
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 271
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2006 20:34
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Jeroen ik weet ook wel dat er op andere plaatsen ook modellen te fotograferen zijn.
Het viel me gewoon op dat er een paar duizend bezoekers zijn geweest en dat ik nog geen foto's heb gezien. niet meer en niet minder.

Over de foto's, ik denk dat je aan wilt geven dat ik iets subtieler had moeten flitsen, kijk daar heb ik wat aan.

En Photokid de kleurbalans, heb je gelijk in, er waren veel kleurige lampen en het is moeilijk om dan de juiste kleurbalans te bepalen.

Misschien had ik ze toch niet in showcase moeten zetten.

gr Adrie
Canon 5DMIII en EOS-R | Tamron 24-70 2.8Di VC USD | Tamron 70-200 2.8Di VC USD| Sigma 150-600mm F/5-6.3 DG OS HSM Contemporary |Canon 100mm Macro 2.8 | Canon 50mm 1.4 |

http://www.a3afotografie.nl
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Foto 24633, 24634, 24636 vind ik erg mooi geworden.
Om meteen de hele serie naar snapshots te verwijzen vind ik wat te ver gegrepen.
Wat mij betreft, de volgende keer iets critischer zijn en de mindere foto's weglaten.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Beasar schreefCOLONOm meteen de hele serie naar snapshots te verwijzen vind ik wat te ver gegrepen.
Ook snapshots dienen een bepaalde waarde showcase te hebben; http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 72&t=31971" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb het topic even verplaatst naar de testcase
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar