Ervaringen gezocht met Soyno

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik ben voornemend om mijn website ergens anders onder te brengen, dit omdat ik mijn foto's op een té lage resolutie kan uploaden waardoor de kwaliteit best achteruit holt.
Vandaag kwam de ZOOM binnen en daar een advertentie gezien van Soyno en ben eens gaan kijken op de website, de voorbeelden zien er strak uit maar wil je een beetje gebruik maken van "belangrijke" dingen dan zijn ze best aan de prijzige kant (199,- excl BTW)
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Soyno? Zo ja, hoe zijn die?
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Judith, deze is goedkoper en veel beter en uitgebreider:
http://www.viewbook.com/plans-and-pricing

Het is engelstalig maar het is een gewoon Nederlands/internationaal bedrijf. De pro versie (goedkoper dan bij Soyno) biedt bijna onbeperkte mogelijkheden zoals max 5000 high res bestanden (en dan ook echt high res van 14 mb of meer). Legio mogelijkheden om je eigen fotosite te maken. En je kunt ook niet met simpel rechtsklikken de foto's eraf halen wat bij Soyno wel kan.

Ook handig: je kunt voor klanten een album maken waar ze foto's uit kunnen downloaden met een eigen password.

Neenee, ik heb geen aandelen maar gebruik het zelf al 2 jaar met veel plezier (en gebruiksgemak).
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Je wilt wel graag een 'all-in-one' solution, Judith?
Je kan er namelijk ook voor kiezen om een willekeurige andere gallery te gebruiken, waarbij je niet beperkt ben aan upload size. En sommigen kan je zelfs gewoon met Flickr laten vullen.
Gebruikers-avatar
FerryB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2010 21:35

Ik zit al 8 jaar bij strato.nl, bevalt prima, nog nooit de neiging gehad om over te stappen naar een ander.
550D + GRIP + EF-S15-85IS-USM + EF-S55-250IS + 430EXII
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Dank voor de reacties..

Het bedrijf wat Ton oppert heeft wel mijn aandacht..Soyno wordt het in ieder geval niet! Ik heb gisteren als test een groot bestand middels de rechtermuisknop gedownload en deze was meer dan geschikt om als schermachtergrond te gebruiken op mijn imac...rede genoeg om daarom niet voor Soyno te kiezen.
Leuke van het verhaal is dat ze mij nu aan het benaderen zijn over de fotobeveiliging en dan met een verhaal komen dat beveiligen geen nut heeft want je kunt altijd een screenshot maken..uhuh..screenshot vind ik toch ècht hèèl wat anders als een foto kunnen downloaden.
Soyno is dus exit en ben redelijk enthousiast over Ton zijn voorstel.

Ik ga op mijn gemakje nog verder zoeken, mijn contract loopt in maart af bij de aanbieder waar ik nu bij zit en hierdoor tijd zat en niet op een schopstoel.

@Rutger, ja ik wil wel graag een all-in-one sollution dit omdat ik het zeker als zelfstandig ondernemer wat knullig over vind komen om de foto's via bv flicks of picasa online te zetten. Ik wil graag mijn portfolio foto's, info, prijzen enz..enz op èèn website hebben.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Soyno
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2012 23:51

Even Soyno zelf hier...

Aangezien ik dit onderwerp af en toe tegenkom via mijn Statcounter (mensen googelen op 'ervaringen met Soyno' en komen dan soms op dit forum terecht...) reageer ik toch graag even op dit bericht.
Met Soyno's fotobeveiliging zit het namelijk wel goed. Soyno heeft een klein en een groot watermerk en de rechtermuisknop uitschakelen kan zeker! We hechten juist veel waarde aan de beveiliging van foto's, juist ook omdat onze klanten (op dit moment al 240) dit gewoon nodig hebben. En als er een manier komt om 'het screenshot' te omzeilen, zitten wij er bovenop.

Ik nodig iedereen die dit leest uit om de Soyno-site gewoon eens te testen (dit kan direct, gratis en vrijblijvend) en mail mij als je vragen of opmerkingen hebt.
We zijn blij met alle feedback, daar worden onze websites alleen maar beter van;)

Met vriendelijke groet, Jacomijn
http://www.soyno.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Als je de kennis hebt, dan zou ik voor Strato kiezen, ik heb daar een 2tal dedicated windows servers (win 2008) en die kun je volledig inrichten zoals jij dat wil. Ik heb twee schijven aan de machine hangen, en op de D schijf kan ik ongeveer 800Gb aan foto's kwijt. Daar heb ik voorlopig voldoende aan.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar