Symmetry and more...

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
snappyjacky

De laatste tijd bezig geweest met het maken en bewerken van rook- symmetriefoto's!
Erg leuk om te doen! En te zien wat er af en toe te voorschijn komt! :D

1

26050


1

26051


2

26052


3

26053


4

26054


5

26055


7

26056

Dan rest mij nu alleen nog jullie fijne feestdagen en een super 2012 te wensen!
8

26057


Laat maar horen wat jullie ervan vinden! :wink:

Groetjes Jacqueline
jeepdeb
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2006 21:05
WoonplaatsCOLON zaandam

top !!
een plastic zak nee dank u ik heb een kunstklep en plastic-aorta
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Wow! Ik snap niet hoe je dit maakt, maar heb het dan ook nog nooit proberen op te zoeken :) 1,2 en 5 vind ik de beste
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik ben meestal tégen mensen die roken, maar voor jou maak ik graag een uitzondering! :D Geweldig mooie, creatieve serie!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Heel mooi gedaan! Kun je iets meer vertellen over hoe zoiets tot stand komt?
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

prachtig om te zien! ;)

ik vind ook dat je je watermerk erg mooi hebt weggewerkt in sommige foto's.. ;)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Arvor
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2010 20:01
WoonplaatsCOLON DEN HELDER

wauw wat waanzinnig mooi, erg knap gedaan.
50D - BG-EN2 grip - EF 24 - 105 L F4
Redged RTC-428 met Redged RNB-2 - Lowe Pro Flipside 300
snappyjacky

Dank jullie wel allemaal! :oops: :D

Ik heb op internet naar wat filmpjes gezocht hoe je het het beste kunt doen!
Ik pak een zwarte achtergrond en ondergrond. Daarop zet ik een wierrook staafje. Camera op statief en ik gebruik de afstandsbediening. Ik gebruik mijn flitser, die ik dan los aan de zijkant zet. En aan de andere kant een lampje, ook gericht op de rook. Dan scherpstellen op de rook en dan van de AF stand af. Je moet proberen zo weing mogelijk licht op de achtergrond te krijgen. Anders wordt alles niet mooi zwart. (en anders kun je de foto ook niet omkeren naar wit.)

Daarna in Photoshop bewerken. Zwarter maken, strepen wegwerken die je er niet op wilt hebben. En dan eventueel gaan dubbelen! En nog meer dubbelen, en nog meer! :D En eventueel met kleuren of verlopen inkleuren.

Ik heb dit zelf nu ook pas de 2e keer gedaan. En soms lukt het niet direct, dan moet je een beetje schuiven met je opstelling! Maar ik vind het heel leuk om daarna te foto's bewerken. En vooral de figuren die je er vaak uit krijgt, zijn echt super!

Groetjes Jacqueline
snappyjacky

MarcoEOS550D schreefCOLONIk ben meestal tégen mensen die roken, maar voor jou maak ik graag een uitzondering! :D Geweldig mooie, creatieve serie!
:lol: :lol: :lol:
Gelukkig is het wierrook! Waarna je kamer dee eerste 3 dagen ook nog lekker ruikt! :P
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar