Professional Imaging 2012

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Anoniem 4

Ook dit jaar is er op 11, 12 en 13 maart 2012 weer de Professional Imaging 2012.
De voorinschrijving is van start gegaan.
http://www.professionalimaging.nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Vorig jaar waren er interessante workshops van o.a. Julieanne Kost (Adobe) en Matt Kloskowski (Photoshop Professionals).
Ook Canon liet zich niet onbetuigd.
Hier en daar zelfs wat leuke aanbiedingen, kortingen op software pakketten.
Goed bereikbaar, makkelijk en goedkoop parkeren.
Kortom, de moeite waard om een bezoekje aan te brengen.
Gebruikers-avatar
BartvA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2010 20:05
WoonplaatsCOLON Vinkeveen

thx ga er denk wel even heen. Mijn school ligt op kruip afstand van het NBC ;).
Why Nikon When you can Canon.

Genoeg spulletjes volgens veel mensen... Al ben ik het daar lekker niet mee eens :D.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik heb 'm erin staan voor de zondag, maar zou nog zaterdag kunnen worden. Hoewel ik de laatste keer niet zo interessant vond, ga ik toch weer heen.
Anoniem 4

Als herinnering, maar ook een attendering op de deelname van Frank Doorhof.
http://vimeo.com/35566062" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
marcel73
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 584
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2005 22:19
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Is dit alleen toegankelijk voor bedrijven ?
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Nee hoor, ook als particulier kan je er gewoon terecht
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

@Ytos: wel even opletten, het is niet op zaterdag... maar op zo/ma/dinsdag

Gr. Gaab
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Canon op Professional Imaging 2012

Amstelveen, 5 maart 2012. Canon Nederland toont haar nieuwste producten op 11,12 en 13 maart 2012 op de Professional Imaging beurs in het NBC te Nieuwegein. Op de ruime stand zijn de nieuwste producten te zien: de EOS-1D X, de EOS C300 en de op 2 maart gelanceerde EOS 5D Mark III. Naast de Canon experts zijn een aantal professionals aanwezig om hun ervaringen te delen over deze nieuwe producten. Canon ambassadeur Frits van Eldik vertelt over zijn ervaringen met de EOS-1D X, cameraman Tom Poederbach bespreekt de laatste ontwikkelingen van de EOS C300. De succesvolle fotojournaliste Ilvy Njiokiktjien vertelt op de dinsdag over de bijzondere wereld van de fotojournalistiek. Njiokiktjien is bekend als winnaar van de Visa Pour L’image en Award of Excellence Picture of the Year international en tweede prijswinnaar in de categorie Hedendaagse Kwesties van de World Press Photo wedstrijd van het jaar 2011.
http://www.canon.nl/About_Us/Press_Cent ... source=rss" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn fiets spoort beter dan ik.
wallisman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2007 15:27

Oypo heeft aangekondigd om een nieuwe service te zullen lanceren tijdens Professional Imaging: het hosten van websites van fotografen. Uiteraard met een makkelijke mogelijkheid voor bezoekers van de websites om foto's na te bestellen.

Jan
allerlei glaswerk en zo'n klikapparaat
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

De 5DmkIII zal wel aardig wat aandacht op de stand van Canon krijgen denk ik :) Alhoewel dat voor de 1Dx en de C300 ook wel zal gelden...
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

haamhof schreefCOLON@Ytos: wel even opletten, het is niet op zaterdag... maar op zo/ma/dinsdag

Gr. Gaab
Thnx for mentioning. Was er inmiddels zelf ook al achter. Weet nog niet of ik ga. Vond het vorig jaar niet echt super eigenlijk en die 5DmkIII krijg ik nog wel een keer in handen. Enige interessante zouden dan de Adobe workshops voor mij kunnen zijn.
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Wilde ook wel gaan maar de planning bepaalt anders.... Ik denk dat het niet spannend genoeg is om er een vrije dag voor te nemen...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar