Admiral Freebee Solo

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Afgelopen vrijdag gefotografeerd bij Admiral Freebee Solo. Niet echt iemand die het op fotografen heeft, commentaar was niet van de lucht. Jammer dat hij doelde op het publiek wat hem continu in het gezicht "flashte' en de 2 aanwezige recensie fotografen uiteindelijk publiekelijk de volle laag kregen. Dan wordt het publiek ook niet echt gezelliger zeg maar, terwijl wij de enige niét flitsende fotografen waren en ook nog eens niet tussen publiek en muzikant stonden.......

Een one-man show met gitaar en keyboard is saai om te fotograferen. Dan kan de muziek wel lekker in 't gehoor liggen, als fotograaf wil je ook wel wat meer spektakel als iemand die 95% van de tijd op een stoel zit :?
Gelukkig maakten de laatste 10 minuten, tijdens de toegift, op dat punt nog wel wat goed.
1

28031

2

28032

3

28033

4

28034

5

28035

6

28036

7

28037

Bedankt voor 't kijken en commentaar is altijd welkom!
Gr, Jan Piet
Laatst gewijzigd door 2 op janpiet, in totaal 11 keer gewijzigd.
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
Gorrog
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2011 10:24
WoonplaatsCOLON Hoorn

Ik vind het een nette registratie. Gelukkig zit foto 4 erbij, geeft een mooi overzicht. Weet je trouwens zeker dat zijn officiersrang juist is? Ik ken hem volgens mij o.a. van het prachtige nummer Rags 'n Run, maar dan als Admiral.
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Gorrog schreefCOLONIk vind het een nette registratie. Gelukkig zit foto 4 erbij, geeft een mooi overzicht. Weet je trouwens zeker dat zijn officiersrang juist is? Ik ken hem volgens mij o.a. van het prachtige nummer Rags 'n Run, maar dan als Admiral.
Dank voor je reactie! Ik heb 'm inderdaad te laag ingeschat :oops: En de titel aangepast.... vermoeidheid speelt mij parten geloof ik....
Gr, JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
twin_x
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 18:02
WoonplaatsCOLON Stein

Mooooooi.
kan ik verder niet veel aan toevoegen.
goede sfeerplaatjes. en daar gaat het bij dit soort fotografie om (IMHO)
Grtz twin.
Vandaag is het gisteren van morgen, dus.............
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar