Roze pelikaan in Avifauna

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Spartacus
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2010 12:13
WoonplaatsCOLON Bollenstreek

Afgelopen woensdag naar het Avifauna geweest, daar deze foto gemaakt van een Roze Pelikaan, was moelijk foto's maken door het felle zonlicht, toch zorgde dat zelfde zonnetje voor een zeer aangename temperatuur :wink:

Afbeelding

Groeten, Mike.
Yep,ik heb een Canon :-)

flickr
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Het is een nette foto, dat zonder meer. Maar had iets spannender mogen zijn of een wat origineler compositie misschien?
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Nette foto, lagere compositie en een wat kleinere crop maakt hem misschien wat spannender.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Ik ben het wel eens met Frank en Judith.
Beetje statische foto. De Pelikaan met gestrekte hals waarbij ook zijn keelzak te zien is zou de foto wel een boost geven denk ik.

Jan
Canon materiaal
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Ik ga mee met de andere commentaren. Nette foto, maar zoals je zelf al aangaf wat statisch. Ik denk dat als je hem wat meer cropt het al direct beter wordt. Daarbij is het grote nadeel van fotograferenmet de hoog staande zon het licht en daardoor ook de schaduwen erg hard worden. Dat zie je ook in deze foto.

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar