zeg het maar welk achtergrondsysteem?

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
phantom45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 255
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2006 22:00
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Ik heb al even rond gezocht, een aantal berichten al behoorlijk verouderd zodat de links niet meer bestaan, en een paar waar een eigen link van een achtergrond systeem staat, met de vraag of het wat is.

Dus ik wil nu de vraag omdraaien.

Welk achtergrond syteem (voor papier), waar de achtergrond rollen van wat is het 2.75m op kunnen moet ik hebben.
En ik blijf een nederlander, wil best geld uitgeven voor goed systeem, maar dan wel bij de shop die hem het goedkoopste aanbied.

Wie kan me opweg helpen?
Zelfde geld eigenlijk voor de rollen papier.
Canon 5D III/Canon Eos7D/Canon 15-85 IS/Canon 70-200 f4/Canon 50mm 1.8/Canon 24-105 f4/Canon speedlight 430EX
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

ik heb mij spullen destijds gewoon bij Kamera-Express gehaald, een achtergrondsysteem van Falcon Eyes, kosten destijds 110,-, lekker stevig, rollen ook aldaar van Colorama, ware 59,- per stuk.

Achtergrondsysteem zat/zit in een mooie handige draagtas en is binnne 5 minuutjes op te zetten. Rolletje eraan en gaan met die...

Enige nadeel van dit soort systemen is als je tussentijds wil wisselen van rol het niet echt handig is, maar daar zijn weer andere systemen voor, alwaar je 3 rollen aan kunt hangen die je met een soort van rolgordijn achtig systeem af kunt rollen.

Maar alles hangt op staat 8) bij het feit wat voor soort ruimte je hebt, of je het systeem aan de muur wil gaan hangen of ......

Achetgrondsystemen voor rollen van 2,75 nemen nogal wat plek in beslag, tel bij die 2,75 nog een dikke meter bij op voordat alles staat, dus je zal een behoorlijke breedte ervoor moeten reserveren.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
phantom45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 255
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2006 22:00
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Tnx. toch nog een antwoord :-)

Ja een meter is volgens mij een halve meter aan iedere kant, en dan zou het precies in de smalle zijde van mijn woonkamer moeten passen, zodat ik diepte voor mijn flitsers over houdt.
Canon 5D III/Canon Eos7D/Canon 15-85 IS/Canon 70-200 f4/Canon 50mm 1.8/Canon 24-105 f4/Canon speedlight 430EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar