Angst voor een paar krasje ?.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Niks geen aanval, goed verhaal!
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Illuminatus schreefCOLONMet je bril merk je dat vanzelf en maak je hem schoon met een microvezeldoekje van de opticiën (niet de duizend-in-een-doekjes van het Kruidvat om maar wat te noemen).

Ik heb me toch weer laten verleiden, dus kom maar op met de tegenaanval.
Eén puntje slechts.

De microvezeldoekjes die je koopt bij de supermarkt zijn prima geschikt voor dit doel (en bevatten geen houtvezels :D ) en kosten doorgaans een fractie van de doekjes die je bij de opticiën haalt.
antonv
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2012 16:11

Eén puntje slechts.

De microvezeldoekjes die je koopt bij de supermarkt zijn prima geschikt voor dit doel (en bevatten geen houtvezels :D ) en kosten doorgaans een fractie van de doekjes die je bij de opticiën haalt.[/quote]

Als je een nieuwe lens koopt,ga je toch niet betalen voor je doekje!
Die doen ze er echt wel bij als anders de koop over gaat
da's lastig
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

Illuminatus schreefCOLONIk heb me toch weer laten verleiden, dus kom maar op met de tegenaanval. :lol:
Aanval? Als iemand beargumenteert dat je je geen zorgen hoeft te maken om een krasje betekent dat niet dat je dat niet alsnog kunt doen als je dat per se wilt. De handel vaart er immers wel bij. Ikzelf gebruik nooit filters ter bescherming van mijn objectieven en ik heb ook geen hoesje om mijn auto, mijn smartphone, ook niet om mijn iPad en zeker niet op mijn plasma of op het scherm van mijn notebook. Ik koop dingen niet omdat ik ze weer als nieuw wil verkopen, ik koop dingen om ze te gebruiken.
Er is geen box.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar