Hulp gezocht! iemand met fotoruimte

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ray
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 505
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2005 18:01
WoonplaatsCOLON Megen

Beste mede forumleden.

Mijn vriendin is in november jarig en wil graag een moie canvas doek achter de bank hebben met onze 2 kids erop.( een vrij grote)
Nou ben ik een echte natuurfotograaf en geen binnenfotograaf met ruimte.
Nu ben ik in de buurt van arnhem op zoek naar iemand die tegen een kleine vergoeding een ruimte heeft en een paar fotos wil maken van de kids. ( kinderen zijn 3 en 8 jaar)

bedankt voor jullie hulp alvast!
Groeten Raymond

Canon EOS 7D, 18-135 IS , Canon EF 100 - 400 1: 4,5-5,6 L is. Canon EF 28mm 1.8 usm, Canon extender EF 1.4X II, benro 3 pootstatief C257 met KB-0 head.
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

niet vervelend bedoeld!!
maar kun je misschien niet beter een of ander laken ophangen je kids ervoor zetten, wat foto's schieten en opsturen?
is denk ik iets voordeliger en echt helemaal van jou (wat denk ik meer waard is.. ;) )

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

De mooiste foto voor aan de muur is er een die jezelf van je kids hebt gemaakt. Google gewoon op fotostudiohuur in arnhem en ga op zoek als je denkt dat je je beste foto in de studio gaat maken.

Eerlijk gezegd zou ik je kids mee nemen op een zonnige dag naar 1 van je favoriete plekjes in de natuur en laat ze poseren/spelen/gek doen en combineer zo jouw passie met jullie passie ;)

Ik heb zo ooit ook de kids van de zus van de buren (pffff :D) op de foto gezet. Klik en Klik ze waren er erg blij mee. Denk dat ik toenin een studio minder een minder resultaat had gehad
Gebruikers-avatar
Ray
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 505
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2005 18:01
WoonplaatsCOLON Megen

Bedankt voor jullie ideeen, toevallig gaan we vandaag een dagje uit ;)
Groeten Raymond

Canon EOS 7D, 18-135 IS , Canon EF 100 - 400 1: 4,5-5,6 L is. Canon EF 28mm 1.8 usm, Canon extender EF 1.4X II, benro 3 pootstatief C257 met KB-0 head.
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Leuk! Laat je de resultaten zien?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar